Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

mark7758

Ik rij zelf wel. Achter die fietser aan. :) Af en toe flink toeteren.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

oebr

't was wel plezant hoor, je moet aanbellen en de verkeersleider laat je al dan niet doorrijden.
Denk dat ze de verkeersstromen niet altijd goed uit elkaar kunnen houden indien er veel scheepvaart is,
als die brug dan eens dicht is moet alles er over.
Als je het verkeer en de media gadeslaat zou je inderdaad denken dat er alleen nog zotten rondlopen, maar gelukkig is dat een perceptie en kunnen ze nog wel eens wat fietsers samen met een treintje samen over een brug laten passeren, ze is tenslotte wel 2 vakken breed.  ;D
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

bollen neus

Mezelf eens trakteren op een frisse drank omdat een draadje op een ander forum nu meer dan 200.000 keren is aangeklikt.
Scholl, gasten.
Den Eric.

marc goovaerts

Santé ! Drink er ook eentje op onze gezondheid (hoeveel forumleden zijn er nu weer ?)

bollen neus

Citaat van: marc goovaerts op 13 september 2016, 22:04:14 PM
Santé ! Drink er ook eentje op onze gezondheid (hoeveel forumleden zijn er nu weer ?)

Merci Marc enne 2 forumleden?
Den Eric.

raf

de voorste kamer aan het behangen geweest .
gisteren een kant en vandaag de andere en dan alles terug op zijn plaats gezet
madam had het zo krap bemeten aan papier dat ik nog geen meter over had in reepjes
het was dus echt passen en meten geblazen
als op de rollen dan ook de 10 meter opgezeten zou hebben die er op zouden moeten zitten maar dat was dan ook nog niet het geval
maar allee het hangt er tegen en het blijft nu weer een 10 jaar zo hangen mijn gedacht

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Klaas Zondervan

Citaat van: raf op 14 september 2016, 12:50:12 PM
als op de rollen dan ook de 10 meter opgezeten zou hebben die er op zouden moeten zitten maar dat was dan ook nog niet het geval
Ik weet niet hoe dat in België zit, maar in Nederland moeten woonkamers tegenwoordig 2,55 m hoog zijn. Alleen jammer dat de behangfabrikanten dat nog niet snappen, nu haal je net geen 4 banen uit een rol.
Ik heb dit overigens al lang afgeschaft, behangen is zooo 1970.

dani

Doet me denken aan een grap van Urbanus...

Ding Dong, de Marokkaanse onderbuurman van in het appartementsgebouw belt aan bij de jonge Urbain.
"Dag Oerbanoes...  Gij hebbe oewe appartement behangen hee ... ?  Hoeveel rolle hebbe gij gekocht ?"
"Euhg....   31 rollen !"
"OK, dankoewel Oerbanoes...."


3 weken later zelfde onderbuur aan de deur :   "Zeg Oerbanoes, gij koenne ni goe telle hee !!!  Ikke had 7 rollen teveel !!!"

Urbain : "a ja awel das waar ik had er ook 7 teveel"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

raf

Klaas hier moeten die ook 2.55 hoog zijn maar ik heb gesjoemelt
ik heb een 5 cm hoge sierlijst gezet langs de plafond kant en een plint van 6 cm onder aan dus ik krijg wel 4 panden uit die 10 meter
maar ja ik ben dan ook een Belg hé om dat zo op te lossen LOL
en of behangen zo 1970 is laat mij koud
het probleem zit dat mijn huis toen een van de eerste was waar ze de knauf (bezetsel)met een machine op de muren hebben gespoten
het gaat snel en zo te zien toen was het goed gedaan .maar als ik nu wil gaan verven dan moet ik 100.000 gaatjes gaan dicht plamuren om de muren mooi strak te krijgen ;en daar heb ik nu echt geen zin in

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Chrisrail

#6880
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Wim66

Citaat van: SuSke op 24 augustus 2016, 09:42:05 AM
Foto is hier duidelijk zichtbaar. Mooi stukje werk Dirk.

Photobucket is bij mij ook aan de kant geschoven maar dat is eerder omwille van de trage werking en beperkte opslagcapaciteit.
Bij Flickr! is de opslagcapaciteit groter en was de upload snelheid hoger maar daar surft af en toe ook wel eens iets mislopen.
Zoals het dikwijls is bij iets dat gratis is  ;)

Ik las je stukje over Flickr ik heb daar nog geen account maar vandaag had ik dusdanige grote problemen met photobucket dat ik dat het liefst op de schrootbaan bij ene id van iemand zou deponeren heeft deze weer een extra lading schroot.

Ik zou graag willen weten hoe dat werkt en hoe je dan je foto's kan over zetten op dit forum. Photobucket kan voor mij .......

Wim
Spoor HO NMBS & CFL Digitaal TP IV V VI

Michael

Citaat van: Wim66 op 14 september 2016, 17:23:52 PM
Citaat van: SuSke op 24 augustus 2016, 09:42:05 AM
Foto is hier duidelijk zichtbaar. Mooi stukje werk Dirk.

Photobucket is bij mij ook aan de kant geschoven maar dat is eerder omwille van de trage werking en beperkte opslagcapaciteit.
Bij Flickr! is de opslagcapaciteit groter en was de upload snelheid hoger maar daar surft af en toe ook wel eens iets mislopen.
Zoals het dikwijls is bij iets dat gratis is  ;)

Ik las je stukje over Flickr ik heb daar nog geen account maar vandaag had ik dusdanige grote problemen met photobucket dat ik dat het liefst op de schrootbaan bij ene id van iemand zou deponeren heeft deze weer een extra lading schroot.

Ik zou graag willen weten hoe dat werkt en hoe je dan je foto's kan over zetten op dit forum. Photobucket kan voor mij .......

Wim

Wim geef mij maar Google, eenmaal een account heb je alles bij mekaar, foto opslag, documenten etc. de rest wijs zich eigenlijk vanzelf.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

SuSke

Citaat van: Chrisrail op 14 september 2016, 17:20:53 PM
Citaat van: raf op 14 september 2016, 14:04:23 PM
dus ik krijg wel 4 panden uit die 10 meter

Is da nie wa veel?   :-\

Vier huizen behangen met één rol van 10 meter.   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Aan de oostelijke kant van de Schelde heet dat zo Chris, aan de westelijke kant zal dat naar gewoonte wel anders genoemd worden :) :)) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Zo, met een G10 en een Köf op de bank zijn we er klaar voor om een deadline te halen ;)