Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

janieburton

Mooi voor diegenen die het heel realistisch willen doen
 

raf

sorry voor de fouten maar ik had maar een minimale computer ter beschikking om iets te posten en aan   de snelheid van het netwerk op de beurs daar werd je knetter van .om dan nadien nog eens te gaan verbeteren was helemaal geen optie .
maar ik heb wel lekker wat wagons gekocht om een stammetje te maken


ze vroegen 5 euro per stuk ik had er 5 verzameld en bij een kon ik ze voor 20 euro alle 5 mee nemen
bij een andere nee dat gaat niet .ok dan kom ik zondag 4.30 terug en stel de vraag opnieuw
dus ik zondag terug en ja hoor ze stonden der nog
dus ik hoi ik kom voor die 5 wagons .ha ja ok heum ok voor 20 euro kun je ze mee hebben .
ja maar die 20 euro da was vrijdag nu geef ik nog maar 15 euro
die vent stond op ontploffen dat zeg ik je maar raf heeft ze toch maar lekker voor 15 euro mee kunnen nemen
ja soms ben ik een beetje nederlander hahaha

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: raf op 25 januari 2016, 12:22:28 PM
die vent stond op ontploffen
Raf, en ne mens is dan verwonderd dat ze radicaliseren ! ;D ;)

raf

peter normaal ontploffen nederlanders niet dacht ik toch

wat vind je dan van dit
op de beurs om 1 uur duikboten uurtje
een vereniging die zich de frequenties aan trok kwam om reeds op voorhand verwittigen dat er zonder frequentie speld NIET gevaren mocht worden en indien toch moest direct uit het water want anders ......
ok het is tijd en ik neem mijn frequentie speld en wil gaan varen
na 1 meter gevaren te hebben doet de boot raar en begint van achter onder te gaan dus ?????
komt dat konijn van een vrouwelijke voorzitter staan blaffen dat er iemand bij hun storing had en ik er de schuld van was ???
kijk ik heb een frequentie speld en als dat lid van jullie het zelfde kanaal heeft dan en geen speld moet HIJ uit het water
wat dacht je nu dat er ging gebeuren dat dien duitser zijn boot uit het water ging halen echt nie
dus ik moest wel naar de kant want ik had iets defect omdat de boot niet meer reageerde zoals hij normaal moet doen
als dien duitser leeg pompte dan pompte mijn boot de achterste duiktank vol met resultaat dat die zo vol was dat er iets gescheurd is met het gevolg water in de boot
het uiteindelijke resultaat was dat ik nu een 100 euro schade heb aan een regelaar en ontvanger die defect is geraakt door onder water te staan

denk je nu dat die ook maar een keer iets komen zeggen is van sorry maar jij had de frequentie speld en ik was fout
dat kon dien duitser due echt niet over zijn lippen krijgen
na het afbouwen geeft iedereen iedereen een hand en kik hield die van hem vast want als nog geen sorry
dan heb ik hem beloofd (belofte maakt schuld) dat als hij volgend jaar zijn boot in het water zet ik met mijn nieuwe boot die van hem in twee stukken vaar als bedanking .(mijn nieuwe is gekeurd voor 300 meter diepte dus kan wel tegen een stootje)
een gewone sorry was voldoende geweest over de stukken en schade hoefde zelfs niet gepraat te worden

en ja ik ben een beetje kwaad dat ook
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

modelbouwpatrick


raf

lippe modelbau in duitsland
kweet niet of je ze gaat kunnen zien maar er staan foto's van op smoelen book

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1081981528520662&set=a.132292336822924.39742.100001264753423&type=3&theater

er waren mooie banen  te zien en weer een paar ideeën opgedaan voor op mijn baan
kinderen met een vlieger BV eenvoudig om doen en toch mooi om naar te kijken
zo zijn er nog wel wat die me opvielen
maar ik was daar met marine modelbouw op uitnodiging dus dan was het alles duikboten wat het dan betrof
en heb ik minder naar de trein banen gekeken
maarten en ik hadden heel wat gepland om te gaan doen op de beurs en daar zijn we dan nog in geslaagd ook
maar er is wel meer tijd ingekropen dan we beiden gedacht hadden
doordat de bezoekers steeds maar vragen bleven stellen
maar een mooie beurs en zeker voor volgend jaar in herhaling
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

dani

bezig met het opbergen in "vakjeskastjes"  van een grote lading onderdelen uit China die vandaag is aangekomen.
Man, man, ik ga die nooit van mijn leven allemaal kunnen verwerken :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

Ja frans om die beurs ging het .naar mijn inziens was inderdaad plastiek modelbouw haast niet aanwezig .en daar hebben die klagers op die pagina wel gelijk .maar als je dan juist de beurs bezoekt voor vliegtuigen dan kon je ook zeggen dat het een slechte beurs was .er was voor iedereen iets te zien en als je interesse gebied op dat ogenblik juist minder aanwezig is tja dan is het daarom nog geen slechte beurs .januari is nu niet de ideale tijd voor een hobby beurs maar zoals ik reeds zei vond ik ze wel redelijk goed van opzet en was er voor ieder iets te beleven
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Valentijn


Tunnelportaaltjes uit pluimkarton voor mijn zolderbaan.  Deze winter toch wat meer tijd gevonden om aan deze baan verder te werken.



En eentje dat reeds geschilderd is.


Verdere verwering moet nog gebeuren nadat deze ingewerkt zijn.

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

OlivierV

Botsen de rijtuigen op het ene spoor daar niet tegen de houten constructie?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Valentijn


Alle geteste stellen kunnen mooi passeren.
Alles staat ook nog niet vast, dit zal nog wel even duren, dus komt er nog een probleem aanrijden dat is het nog makkelijk aan te passen.

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

bollen neus

AC wielen vervangen door DC voor O ketelwagon.
Den Eric.

Davy

Dit zou het moeten worden

container 45ft - Brugge by davy vanmolle, on Flickr

Weet er iemand hoe ik het best de tekst erop krijg? met decals is het niet simpel door de ribben op de zijkant

Peter

Een decals aanbrengen op een geribbelt opervlak is heel eenvoudig met het gebruik van het Microscale systeem of met de producten van Daco.
Het probleem is dat je de tekst moet verbreden om het verlies door de ribbels te compenseren
Eens je de decal hebt is het eigenlijk een fluitje van een cent
Met vriendelijke groeten
Peter