Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

raf

bedankt voor de info

de kleuren bij voss ken ik maar die zijn meestal voor in polyester hars en dit is poluerethane dacht ik
en dat mengt niet
maar ik heb nog huisjes in witte kunststof en die zijn ook vrij mooi geworden na het spuiten
dus dit lukt me ook wel denk ik

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Steam.N

Die kleurstoffen van Voss werken bij mij prima (in combinatie met hun PU MC-6 of -12)
Let wel :  een druppeltje is meestal al genoeg.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

raf

ha ok dan ga ik er van de week eens achter aan gaan
alleen denk ik dat het weer besteld gaat moeten worden mijn gedacht
want tegen woordig hebben ze niet veel meer in stock

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Zou ik mijn baan nog een keer aanpassen? :-\ Dan is ze meteen ook expogeschikt.  ::) ;D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Citaat van: OlivierV op 20 december 2015, 14:02:10 PM
Zou ik mijn baan nog een keer aanpassen? :-\ Dan is ze meteen ook expogeschikt.  ::) ;D

Als ge nu echt niet weet wat doen, en ge wilt er echt mee naar buiten, dan moet ge het nu doen Olivier 8)
Later moet er alleen "meer" afgebroken worden :-\
Eventueel kan je even kijken hoe je alles nu in modules kan verdelen. Moet je wel gelijk een vaste achtergrond en fries met een compleet lichtorgel voorzien  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

't Is maar een hersenspinsel, zou wel leuk zijn he. De baan is nu ook in modules, maar niet dusdanig dat het voor een publiek kan opgesteld worden.
Gelukkig weet ik wel wat doen hoor. :D
't Zou dan natuurlijk weeral dom zijn, want dat wordt dan de 4e baan in 3 jaar tijd.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

59erke

Citaat van: OlivierV op 20 december 2015, 18:28:29 PM
't Zou dan natuurlijk weeral dom zijn, want dat wordt dan de 4e baan in 3 jaar tijd.

Is niet dom hoor olivier, heb dat vroeger ook meegemaakt.
zelfs mijn laatste baan is ook opgebroken (tot grote woede van mijn wederhelft) omdat hij niet voldeed aan mijn wensen

Soms moet je meerdere keren herbeginnen tot je de perfectie bereikt hebt
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

bollen neus

Nood stoppen zijn gemaakt nu in messing, beter resultaat dan met plastiek van de vorige uitvoeringen. Nu nog 2 elektro kastjes maken volgens zelfde concept en dan kunnen we verder afwerken aan de draaistellen van O model.
Den Eric.

OlivierV

Citaat van: 59erke op 20 december 2015, 18:52:15 PM
Citaat van: OlivierV op 20 december 2015, 18:28:29 PM
't Zou dan natuurlijk weeral dom zijn, want dat wordt dan de 4e baan in 3 jaar tijd.

Is niet dom hoor olivier, heb dat vroeger ook meegemaakt.
zelfs mijn laatste baan is ook opgebroken (tot grote woede van mijn wederhelft) omdat hij niet voldeed aan mijn wensen

Soms moet je meerdere keren herbeginnen tot je de perfectie bereikt hebt
Moest ik dat doen, dan zou ik de huidige toch laten staan, want zonder baan is ook maar stom, dan kan je niet rijden. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

OEF!

Vandaag de ganse MSM 154 nagelezen en correcties aangegeven. Verdorie, 84 pagina's da's veel...  :-\
We moeten een beetje vroeger naar de drukker dan gewoonlijk, wegens de feestdagen, vandaar de druk.
Ik ben er nu klaar mee.

"Het is een hobby", zoals onze layoutster me 15 minuten geleden schreef nadat ze als allerlaatste de cover had doorgestuurd ter controle.  :o

En ik die dacht dat ik eigenlijk in verlof was.  ::)  ;)

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirky

ik ben (eindelijk) aan het zoeken naar een/de geschikte mobile workstation waarmee ik snel 3D kan tekenen maar zodat het ook nog binnen mijn budget past...

Steam.N

Citaat van: doomslu op 20 december 2015, 22:28:59 PM
OEF!

Vandaag de ganse MSM 154 nagelezen en correcties aangegeven. Verdorie, 84 pagina's da's veel...  :-\
We moeten een beetje vroeger naar de drukker dan gewoonlijk, wegens de feestdagen, vandaar de druk.
Ik ben er nu klaar mee.

"Het is een hobby", zoals onze layoutster me 15 minuten geleden schreef nadat ze als allerlaatste de cover had doorgestuurd ter controle.  :o

En ik die dacht dat ik eigenlijk in verlof was.  ::)  ;)

Luc,  bedankt dat je zoveel tijd steekt in de "hobby" !
Ik kijk uit naar je nieuwe creatie  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

bedoeling is welke datum te halen ? ;)

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 december 2015, 22:41:50 PM
bedoeling is welke datum te halen ? ;)
31/12/2015.
Net op tijd om jullie een gelukkig nieuwjaar te wensen.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 20 december 2015, 22:45:27 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 december 2015, 22:41:50 PM
bedoeling is welke datum te halen ? ;)
31/12/2015.
Net op tijd om jullie een gelukkig nieuwjaar te wensen.  :D
of net te laat  :-\