Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

dani

#5820
@Olivier :  ik vind de verlichting nogal aan de felle, witte kant.   Verder geen kritiek op je werk, netjes gedaan.  Alleen zou ik toch die lichtstrip even wat dimmen of bijwerken kwa kleur...  een laagje "transparante" nagellak kan wonderen doen !

@Kees-Jan :   verwondert me niet dat je volgeboekt bent, als je zo'n werk af levert .   Super !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Kan ook door de foto zijn hoor Dani, qua felheid is het ongeveer even fel als mijn laatste 3 M2 rijtuigen die ik deed, maar ze zijn ietsje te wit zoals je zelf schrijft.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Huugooke

Citaat van: OlivierV op 05 november 2015, 09:37:54 AM
Kan ook door de foto zijn hoor Dani, qua felheid is het ongeveer even fel als mijn laatste 3 M2 rijtuigen die ik deed, maar ze zijn ietsje te wit zoals je zelf schrijft.
Spotmeten op de Leds, en/of HDR instellen

Kees-Jan

Dank u Dani.

Nb het is Kees-Jan geen K-J want daar heb ik een enorme hekel aan.

dani

Citaat van: Kees-Jan op 05 november 2015, 11:01:33 AM
Nb het is Kees-Jan geen K-J want daar heb ik een enorme hekel aan.
Bij deze aangepast en mijn excuses !!
Maar het kompliment blijft even welgemeend :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

bezig met bestellingen te plaatsen bij de "Sjienees"...  Steppermotoren, drivers, tandriemen en dergelijke.
Projectjes op komst :-) :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bollen neus

Verschillende pakjes aan het maken van verkochte goederen die na betaling op de post kunnen.
Den Eric.

bollen neus

Binnen kant ter hoogte van de cabines aan het schilderen en de LED bakken aan het aansluiten en ja hoor ze lichten op (oef en hoera) Nu reeds bezig met wit/rood LED en bekijken voor alles in hetzelfde openingske te krijgen, zal wat aanpassingswerk zijn met de vijl als het ware.
3 witte vooraan en 2 rode achteraan en dus ook omgekeerd, dan 2 gele LED voor verlichting aan de motor unit, en de cabine verlichtingen dat moet allemaal aangesloten worden. En liefst ook wisselen van kleur bij omschakelen van rijrichting.
Den Eric.

Steam.N

Citaat van: dani op 05 november 2015, 11:31:26 AM
bezig met bestellingen te plaatsen bij de "Sjienees"...  Steppermotoren, drivers, tandriemen en dergelijke.
Projectjes op komst :-) :-)

Je maakt me nieuwsgierig 😉
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

geduld, Jeanke :-).. geduld :-)

Eentje heeft te maken met een herwerkte versie van de inrij-baan  en trances van de treinenlift.  Kortere bocht, geen spoor dwars door het deurgat meer, kortere inrij laan en een veel simpeler positionerings stuk voor de sporen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Nog een oud project nieuw leven ingeblazen, P8 -> 64. Planne voor "supering" en "verbelging" gevonden.
De tweede dom is er al af, ketel in de grondverf gezet.

marc goovaerts

Hugo,

Ge hebt toch voldoende fototoestellen in huis om hierover een draadje op te starten met véél foto's hé  ;)

Huugooke

Citaat van: marc goovaerts op 06 november 2015, 20:36:54 PM
Hugo,

Ge hebt toch voldoende fototoestellen in huis om hierover een draadje op te starten met véél foto's hé  ;)
Mijne film is op  :'(

Havoc

Citaat van: Huugooke op 06 november 2015, 21:44:35 PM
Citaat van: marc goovaerts op 06 november 2015, 20:36:54 PM
Hugo,

Ge hebt toch voldoende fototoestellen in huis om hierover een draadje op te starten met véél foto's hé  ;)
Mijne film is op  :'(

LOL En de batterijen van die xx digitale zijn plat zekers? :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

ThierryDS

#5834
[][/img]
Foto is wat troebel. Enfin, steeds maar verder aan het gaan met de ruwbouw en sporen leggen, en uiteraard af en toe een testje (af en toe?)][/img]
De bovenste baan is het paradebaanvak, nu ben ik bezig de nevenbaan er onderdoor te brengen. Nadien volgen rangeersporen. Heel het achterste deel tegen de achterwand komt verborgen te zitten achter een heuvel, bergwand.
[][/img]
Derde foto is een detail van de werken aan de nevenbaan die onderdoor gaat thv station
[]
[/img]vierde foto' nevenbaan stijgt met ong 2,5%. Bedoeling is een doorgangsstation te creëren in de Ardennen. Ik heb geen klimspiralen of schaduwstation. Ben niet voor steigingen in een paradebaanvak persoonlijk omdat er daarvoor momenteel naar mijn mening niet voldoende ruimte is bij mij.