Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Citaat van: bollen neus op 22 september 2015, 11:35:58 AM
Zijn er hier mannen die weten of bij een spoor O model Heljan Nohab model de mazouttank uit elkaar moet om de luidspreker in te kunnen plaatsen? Of mag deze samen blijven ?
Den Eric.

Echt niemand op dit forum die dus zo een spoor O model bezit en hier een gepast antwoord op weet ? En ook niemand die dus digitaal mee rijdt?
Den Eric.

Martin Welberg

Frotten met Jackodur, speelbaan voor een Intratuin..


loebaske

Intratuin....de planten/bloemen zaak??

Martin Welberg

Yep, en kerst spul..wordt een winter / sneeuw baan

OlivierV

'n Keertje nadenken om mijn baan automatisch te gaan besturen met koploper, samen met enkele printjes en mijn multimaus moet dat perfect lukken, maar dat zal ik best hiervoor eerst een testbaantje maken om vertrouwd te geraken met het systeem.

Mijn baan is ook niet zo ingewikkeld, dus het moet wel lukken omdat geautomatiseerd te krijgen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Dat is tof dat je zoiets mag maken voor Intratuin, ze mogen dat ook aan me vragen voor zo een baantje te maken, om hier in Lovendegem te zetten....

bollen neus

Elentriek uitgetekend en nu proberen om alles te laten oplichten (LED rood/wit) zonder dat er hier veel fouten inzitten want nen crack ben ik der niet in.
Den Eric.

Martin Welberg

Citaat van: loebaske op 22 oktober 2015, 07:05:56 AM
Dat is tof dat je zoiets mag maken voor Intratuin, ze mogen dat ook aan me vragen voor zo een baantje te maken, om hier in Lovendegem te zetten....

Ga je dat redden in 4 weken  ??? ;)

reeves

Vorig jaar hier in de intraruin in burcht ook zoiets gemaakt voor bij de kerstversiering

Groet Tom

Rangeerduivel

Nog wat verder geprutst aan mijn Jocadis model op chassis van een Liliput(Badische XB)

https://www.flickr.com/photos/125615284@N08/22200298719/in/dateposted-public/

De kolenbak moet nog gevuld worden en in de kabine nog wat aanpassen zodat de decoder niet zo goed zichtbaar is.
Ben er zelf tevreden over...

Daar ik zopas overgeschakeld ben naar WD10 is alles nog wat nieuw en moet ik nog uitzoeken hoe en foto van Flikr naar hier te krijgen,maar hopelijk lukt dat zo ook.






Huugooke


doomslu

Citaat van: Rangeerduivel op 22 oktober 2015, 17:11:12 PM
N...

Daar ik zopas overgeschakeld ben naar WD10 is alles nog wat nieuw en moet ik nog uitzoeken hoe en foto van Flikr naar hier te krijgen,maar hopelijk lukt dat zo ook.
Zo...

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

#5727
Bedankt om een handje toe te steken Luc,
Ik worstel nog met al de nieuwgheden van WD10,
Leek,weet je wel!

Nu ook gemerkt dat smiley's bij de tekst toevoegen ook niet werkt,maar ligt dat nu aan mijn PC of aan het forum...?

;)
Ondertussen te weten gekomen dat het aan mijn PC ligt,nl met de tablet lukt het wel.


Kris

#5728
Hallo eric,
Voor het digitaliseren van een O nohab moet de tank los , ik heb in het chasis een ruimte gefreesd waar ik de luidspeker in heb gemonteerd en daarboven de Xl decoder , ook de bedrading naar de motors vervangen

Via de 1,5v voeding en een functie-uitgang kan je ook de ventilators sturen



Kris

OlivierV

Rudy, 't groen van je 53 is naar mijn mening toch wat flets hoor, schaf je eens een potje RAL 6005 aan, je zal veel dichter bij het groen zitten van je Fleischmann P8 en roco 26. ;)



Ook mijn 99 heeft +- dat kleur.

Type 99 Jocadis na NMBS-groen
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan