Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Michael

Citaat van: dani op 10 november 2014, 16:45:48 PM
cool, dat ga ik binnenkort dan eens testen, ik moet een portaal maken in styreen
leuke tip.


NU, momenteel: bezig met een plannetje voor het "automatiseren" van een mede-forummer zijn modulebaan.
Voor het lijmen met aceton kan je ook een heel fijn kwastje gebruiken werkt uitstekend en dan hoef je niet te rommelen met spuiten en injectie naalden.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

raf

ik gebruik een watte staafje voor grote vlakken en dat lukt goed

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Kees-Jan

Vandaag kwam mijn ets werk uit de UK (perfectie tot in de 10mm  ;):





En de hekken voor de MaK!


Michael

Mooi stukje ets werk Kees-Jan.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kees-Jan

Dank je Michiel. Dat bedrijf levert mooi werk en je levert gewoon een pdf aan met een referentie maat en een week later valt het op de mat.

Ben nu koersborden aan het spuiten en plakken. Foto volgt.

Kees-Jan

Nieuw nummertje op de KM1:



en het koersbord  ;):


Davy

Nog wat verder gewerkt aan mijn VB6313. Nog een roeskleur'ke geven en de RP25 wielen zijn klaar voor monteren.


Metpetergaathetbeter

LAP daar gaat je garantie, ;D respect voor dat uiteenhalen !

Groeten Peter ;)

marc goovaerts

Van mij ook ! Ik zou hetzelfde moeten doen met die Piko BR52, maar het uiteenwringen en terug ineen krijgen schrikt me serieus af.

Davy

#4209
Citaat van: marc goovaerts op 12 november 2014, 22:46:32 PM
Van mij ook ! Ik zou hetzelfde moeten doen met die Piko BR52, maar het uiteenwringen en terug ineen krijgen schrikt me serieus af.

Van de wielen van een stomer daar blijf ik vanaf :) had drie stoomloc's van Marklin en heb ze uiteindelijk verkocht.
ik heb nog vijf electrische en diesel locs om te bouwen naar gelijkstroom. Als je het juiste gereedschap hebt dan is het demonteren en monteren
geen enkel probleem ;) ik gebruik een nagel van dia2 om op het asje te kloppen als ik ze demonteer.
alleen men tandwieltjes moet ik zien te vinden want door die slepers zijn er assen zonder tandwielen gebruikt wegens plaatsgebrek.
ps: men VB6313 was al een gelijkstromer ;)

raf

films aan het bekijken om interessante scenes te vinden die ik deze winter kan bouwen.
bv man met hondje op een bank.meisje/jongen met paard door de straat aan leidsels,visser aan een beekje ,en zulke zaken

gr raf   
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

marc goovaerts

Citaat van: Union Pacific op 13 november 2014, 18:28:00 PM
Van de wielen van een stomer daar blijf ik vanaf :)
Het zijn maar wielen zonder aandrijfstangen hoor. De aandrijving zit nl in de tender.

Dirky

Terug van een weekje "gebouwen-spotten" in Duitsland:

Een van de mooiste (voor mij althans):


doomslu

Jammer van die Belg met zijn ijskar die daar in de weg staat...  :o ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirky

 >:( ;)

Niet ver daar vandaan... ik kon er helaas niet dichterbij en er was dichte mist:
Ik wou persé Stellwerk Lauscha zien omdat ik er via Löscha, de prachtbaan van Evan, een vrij nauwe band mee heb! :)