Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

raf

gisteren dikke bummer
rechtsvoor schokdemper naar de haaien dus rode kaart
meteen naar de werkplaats om er nieuwe te laten onder zetten en gelukkig waren ze op voorraad
150 euro per stuk en dan nog het werk er bij want niemand werkt voor niets
maar dan is de auto weer veilig en kan ik weer rond snorren.

vandaag aanhanger met oud ijzer weg brengen als de auto klaar is tenminste
en dan die pendel terug gaan proberen op de test baan
en dan kijken wat er verkeerd loopt op de baan want ??? ik,krijg er grijs haar van
ik heb de code aangepast en de flits er uitgehaald zodat de pic alleen het pendelen maar hoeft te doen
de flits komt mee in de pic voor de wissel te zitten want die moet weten hoeveel keer de flits is afgegaan voor hij de wissel omzet
dus als de pendel terug werkt daarna het wissel programma terug aan passen en dan helemaal proef draaien

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.


bollen neus

Toch mooi en ook al omdat er "STRABAG" opstaat er staan er hier zo drie...................... alé locomotieven ervan dan hé.
Den Eric.

ERVIN

Eerste bundel van het " zichtbare" schaduwstation is klaar , nu gaan we aan nummer twee beginnen.  ;)

gardevil

Pakje aangekregen met de post. Kan weer schildpadjes plaatsen ;)


Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Kees-Jan

Een heel beste keus! Daar kan geen servo tegen op!

raf

rails besteld en dan kan ik verder aan de smalspoor baan die de sintels gaat weg halen en de fabrieken gaat bedienen
Jean ik ga een idee van u pikken wat het openen van de poort in de fabriek betreft

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

bollen neus

Messing onderdeeltjes plaatsen op dak van de Structon, gaten waren deze week reeds gedicht stonden langs de verkeerde kant(bij origineel model) Nu enkel nog 1 antenne maken en gaatjes voorzien voor de oranje pinklichten, 4 stuks op het dak, twee stuks in de deuren van de neuzen.
Daarna komen de ramen aan de beurt.
Den Eric.

raf

ledjes in de koplampen aan het zetten
nu een vraag
ik heb een lima 150012 van de nmbs
deze heeft onder aan 2 lampen aan elke kant maar hoort er boven in het dak ook nog geen te zitten


hier een foto van zo een loco en die heeft dus wel drie witte lampen
maar van de andere type's (200  ,210 )enz zijn er ook wel die maar 2 witte lampen hebben

dus nu gaatje boren en lampje monteren of gewoon zo laten???
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

ok ik heb me vergist
het lampje is wel degelijk aanwezig maar niet door geboord
bij deze dat dus gedaan
maar vandaag is het slecht licht om de smd ledjes te solderen dus dat gaat voor maandag worden
dan moet ik ok nog 6 kleine lensjes draaien want er ontbreken er in de kap
gaat lachen worden om 2 mm staafjes te draaien mijn gedacht

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

Raf,
Ik heb ook nog een Lima 1501(Kinkempois),in perfecte staat,met hetzelfde smoelwerk als deze op jouw foto
Kast is electrisch blauw met gele streep...

;)

raf

hoi

die van mij is zwart blauw met een zwart dak
en de nummer is 510012 dacht ik

hij gaat samen rijden met 3 van die trans europ wagons (zilver)en als achterste loc een franse loco
stomme combinatie maar de reden is dat ik dan sluitlichten heb en koplampen aan beide kanten
daar de trein gaat pendelen heb ik niet veel andere keuze
de sncf heeft geen motor en loopt gewoon mee met de rest zoals een wagon alleen neem ik daar dan ook stroom van de wielen vanaf om de wisselende lichten te hebben
dit word dus de tweede trein op de korte TGV pendel lijn tot ik weer eens een TGV atlantic of zo tegen kom of een andere
ik heb ook nog een stomertje met een NL wagonnetje er achter daar ga ik dan wat van die spoorlijn freaks uit laten hangen met foto toestellen en wandelstokken en dergelijke
dat tuft dan op zijn gemak het tgv spoor af van het ene station naar het andere


gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

PeterC

Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter

#3374
Citaat van: PeterC op 06 juli 2014, 12:11:31 PM


Peter, bedankt!  Ik heb nog een paar Unimogs van Kibri liggen.

wel verder kijken er staan op die site ook begeleidingswagons voor militaire treinen, werfwagons, enz...
Groeten Peter ;)

http://www.bahndienstwagen-online.de/allgemein/links.html (maar een paar links werken !)

http://www.bahndienstwagen-online.de/bahn/BDW/BDWBA/HTML300/ba388.html#99_27051__01

http://www.bahndienstwagen-online.de/bahn/BDW/BDWBA/bdwba.html