Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

evan

Nog een leuke aanvulling met extra aandacht voor bovenleiding...

http://energievoorziening.info
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

bollen neus

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 mei 2014, 11:55:45 AM
Bonjour PeterC voici quelque chose pour toi : http://forums.lrpresse.fr/viewtopic.php?f=2&t=51917&hilit=wagons+jaune&sid=be6e0be795989117209b0b6d36f5d374&start=870

Groeten Peter ;)

Zelf vind ik dit onrealistisch reden? Gewoonweg, in den bak is alles oké maar zo propere wagons en locomotief in dezelfde samenstelling? Nooit gezien, neen, ofwel alles proper ofwel alles vuil.
Nen frisse Sangeria on the rocks.............................

Den Eric. :)

Metpetergaathetbeter

#3122
Den Eric,

postte dit enkel als inspiratie, inderdaad gelijk heb je de wagon is te proper, in Gent Zeehaven stonden open wagons (model Oscar) heel vervuild waar er stuiken en kleine boompjes begonnen (in)te groeien bovenop de wagon !

Groeten Peter ;)

PS hier is het ne Cola ZERO,ik drink geen alcohol ( gelukkig maar hoor ik er hier al zeggen, maar ik heb het gehoord,ze  ;D ;D)

bollen neus

Och Peter(ke) ge kunt misschien al eens beginnen met antwoorden op mails das veel beter soms dan geen alcohol te drinken.

En ondertussen fijne BBQ gehad met zelfs afwerking van de MY1156 in de zon...................... meer moe da nie zijn hé.


Den Eric.

PeterC

Peter en Evan: bedankt voor de links.  Weeral hopen informatie.  Blijkbaar zijn er nog zotten zoals ik die daar interesse in hebben  ::)

De eerste lading staat klaar om naar de spuitkabine te verhuizen:



Groetjes, Peter


ERVIN


Paulogic

De hoeve kennen jullie al... zie MSM

Nu eens eentje afgewerkt in Spoor Nul - 1/43,5. (Zelf eens testen noemen ze dit)
Alles geairbrushed met mijn nieuwe airbrush en Golden Acryl airbrushverven.
Weathering met zowat van alles wat, maar vooral drybrush en washes.








Klein foutje gemaakt... vergeten de venstertjes in te kleven. Dus maar dichtgetimmerde van gemaakt.  ::)



Ik vind het zelf geslaagd.
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

Mooi gedaan, Paul.
Het enige vreemde is het dak: de dakpannen zien er wat uit als een wafel, ipv pannen ...
En de boog boven de garagepoort zou ik iets boller zetten, of vervangen door een houten of metalen dwarsbalk.
Rest is prachtig !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

Thx...

De dakpannen zien er in het echt beter uit. De foto toont niet de golving in het reliëf. Ze staan wel degelijk schuinaflopend en met de boogjes bij de overgangen.
De laser heeft ook zijn beperkingen maar t'is toch redelijk gelukt... al zeg ik het zelf :D

Boog... overgenomen van het echte exemplaar dus niet verder over nagedacht. Jawel dit hoevetje staat hier in de buurt.
mvg,
Paul(ogic)

doomslu

Citaat van: Paulogic op 24 mei 2014, 16:54:37 PM

Boog... overgenomen van het echte exemplaar dus niet verder over nagedacht. Jawel dit hoevetje staat hier in de buurt.
Laat ne keer zien.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf





dat het ook nog echt kan varen hier bij de foto's
van de week als mijn vriend is langs geweest ook nog foto's van onder water
misschien nog een tema voor op de baan een duikbootbunker of een wagon met een bibber of hecht er op onder een zeil

maar ik denk niet dat die niet in HO te verkrijgen is

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Steam.N

Geen foto's te zien, Raf.

Citaat van: raf op 26 mei 2014, 05:06:56 AM
...  ik denk niet dat die niet in HO te verkrijgen is

Zelf bouwen ?
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

raf

hier krijg ik de foto's wel te zien dus ?????
een bibber in HO schaal bouwen



das klein zene

op 1/72 is hij wel te verkrijgen maar dan is hij nog te groot

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Steam.N

Een leuke uitdaging, zou ik zo denken ! 
Modelbouwer en duikbootsfanaat ... een prachtige combinatie  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }