Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Paulogic

En hiermee :

Geen modelspoor maar wel schaal 1/87.





Eigen gebruik, geen commercieel product !
mvg,
Paul(ogic)

Steam.N

Super, Paul.
Ook de manier waarop je dit getrokken hebt !  Net echt  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dirkkerckhofs

Citaat van: doomslu op 26 augustus 2012, 14:17:04 PM
Ik ben benieuwd waar jullie mee bezig zijn...  ;D
Waar jij de afgelopen dagen mee bezig was, weten we wel hè  ::)

Paulogic

Hallo Conducteur,

Naast modelspoorder/modelbouwer enz... ben ik ook nog muzikant maar ook een ontzettend SciFi fanaat.
Dit is dus een HO versie van een Stargate met DHD. Zie gelijknamig feuilleton en aanverwanten Stargate, Stargate Atlantis, Stargate Infinity...

Ik wou zien hoe fijn ik het kreeg en ook of ik de kleur kon benaderen. Maar ik vind het alvast heel goed gelukt. Spijtig dat ze bij Preiser geen Alien-tjes hebben. (Praliens ?  :D)

Tot Woe !

@Jean : dank u voor het complement. Naast een weide wonen heeft zo zijn voordelen.
mvg,
Paul(ogic)

janjozef

bah Paul die zijn toch eenvoudig te maken  8)
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Cozzy

#2001
Hallo allemaal,

Het is een poosje geleden dat ik zelf nog 'ns iets gepost heb maar ik heb gedurende al die maanden echter niet stilgezeten, weliswaar stukje bij beetje  ::)
Op de onderstaande foto's vind je mijn eerste voorzichtige pogingen terug van zelfbouw - weliswaar in halfrelief -
Verder ben ik ook aan de slag gegaan om een manier te vinden om een 'versleten' en/of veelgebruikte asfaltstraat een beetje qua kleur te benaderen... enfin, kijk en oordeel zelf... suggesties altijd welkom!

De (halve) huisjes staan nog los naast elkaar en moeten nog verder afgewerkt en verweerd worden.
De straat en voetpad zijn gemaakt van schuimplaat die ingekrast werd.


Ramen en deuren zijn vervaardigd uit reepjes styreen die op een stukje slide (het glas) gekleefd werd ; de kleine raampjes bij het grote gebouw bestaan telkens uit een piepklein stukje muggengaas...


Er onstaat toch al een - miniem - sfeertje  ;)


...en nog eentje om af te ronden...


Groeten!
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Frank_N

Groet van Frank

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dgrr57


janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

knibbelknabbel


marc goovaerts

Niet alleen de opbouw, maar ook de beschildering van je gebouwen is knap gedaan. Blijf posten !

itchy

Citaat van: Cozzy op 02 september 2012, 21:02:14 PM
Er onstaat toch al een - miniem - sfeertje  ;)
Ik vind dat de sfeer er al dik in zit! Knap gedaan
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail