Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

Chrisrail

#5850
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Rangeerduivel

Citaat van: dieselfreak op 08 november 2015, 14:21:52 PM
1000% mee eens Hugo!

EEN REVOLUTIE DRINGT ZICH OP! ::)

alleen vrees ik dat dit het verkeerde forum hiervoor is...

;)

bollen neus

Te samen met de kleinste weer al wat foto's aan het sorteren om er een boekske van te maken, zal dus "Part 2" noemen. Hierin zouden er meer NMBS modellen inkomen te staan, aangezien ik een mooi tafereelke (of hoe noemde dat?) heb opgestuurd gekregen begin dit jaar heeft dit zo zijn voordelen voor het maken van afgewerkte modellen beter te presenteren. Misschien komt er nog een derde deel uit maar dat ga ik begin volgend jaar maar beslissen. Zal wel het laatste zijn, misschien van een volledige verbouwing van a tot z maken zou ook al kunnen normaal heb ik per verbouwing zo een 380 foto's van. Tis maar luidop denken dat ik doe, niets moet en dat is altijd goed.
Voor de verjaardag ligt hier al den boek van de NOHABS in Europa klaar, samen met al de andere nuttige boeken komt het aantal reeds op 8 te staan, ook boeken van mensen uit buitenland met privé foto's in, zeer nuttig en behulpzaam voor het maken van de modellen. Ook DVD's opgestuurd gekregen met enkele rare combinaties op te zien, tis nen gekke wereld.
Ik leef dus op hoop.
Den Eric.

Huugooke

ArrĂȘt, het is weeral donker; toch nog een paar stukskes kunnen airbrushen.
Wat de rest van mijn bezigheden betreft; ik distantieer mij van elke vorm van benijderij ivm met vluchtelingen en andere sukkelaars; ik zou niet graag in hun plaats zijn.
Ik wil jullie maar even deelgenoot maken van mijn experiment, en daardoor sommigen even laten nadenken over de situatie van uw medemens, of ze nu van ver komen of uit de Kempen, en welk opperwezen ze nu ook aanbidden, of niet.
Een revolutie ga ik niet meer meemaken in dit leven Rudy, daarvoor hebben nog te veel mensen het goed.

En nu ga ik in plaats van hier te zagen, nog een stukske van mijne P8 afzagen! ;D

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Chrisrail op 08 november 2015, 14:40:06 PM
Sorry, foute timing.
Was naar Peter bedoeld, is Standard-fan.
;)
kon niet anders dan winnen, telkens Standard slecht aan de competitie begint staan ze er tegen Anderlecht, nu niet anders..... Anderlecht wel een geldig doelpunt afgekeurd, maar Anderlecht die al 30 titels kreeg van de arbiters, gaat nu toch niet staan janken voor die ene goal die ze niet kregen !

Chrisrail

#5855
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Chrisrail op 08 november 2015, 17:23:47 PM
Had ge nu toch maar een gokske gewaagd. :-\ ;)
stel eens voor dat ik afging als een gieter! ;D ;)

Chrisrail

#5857
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Huugooke


Huugooke

Tiens, ik heb daar nog ergens een kitje van liggen  ;D

bus kapellen by Hugo, on Flickr

Ben

Citaat van: Huugooke op 08 november 2015, 16:46:01 PM

Wat de rest van mijn bezigheden betreft; ik distantieer mij van elke vorm van benijderij ivm met vluchtelingen en andere sukkelaars; ik zou niet graag in hun plaats zijn.


Zo is het. Het is niet leuk dat je het niet al te breed hebt maar dit standpunt verdient zeer mijn respect. :)

Gr, Ben.

Cozzy

Citaat van: Ben op 09 november 2015, 06:27:51 AM
Citaat van: Huugooke op 08 november 2015, 16:46:01 PM

Wat de rest van mijn bezigheden betreft; ik distantieer mij van elke vorm van benijderij ivm met vluchtelingen en andere sukkelaars; ik zou niet graag in hun plaats zijn.


Zo is het. Het is niet leuk dat je het niet al te breed hebt maar dit standpunt verdient zeer mijn respect. :)

Gr, Ben.

+1
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

liefhebber

 

marc goovaerts

Dat ziet er in ieder geval veelbelovend uit.

sn00zerman

Druk bezig om een EMD SW1500 (Amerikaanse Dieselloc) te bouwen in Spoor 1 voor mijn vrouwtje haar tuinbaan :-)
3D geprint, met hier en daar wat "ander materiaal" om het geheel af te werken.
(daarna nog een 20-tal rijtuigen bouwen voor erachter te hangen)


Het eindresultaat moet er zo komen uit te zien:


groeten,
Kris
-=[www.digitalplayground.be]=-
Where fun meets technology ...