Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

loebaske

Ik zou het verschil niet eens zien Rudy...maar nu je het zegt...het is uw hond!!!!

Metpetergaathetbeter

momenteel zijn al die wagons weg en daar staat nu zo'n verblijftrein van de NMBS(INFRA?)
groeten Peter ;)

PS trouwens fraai detaileer-werk van uwentwege,ergenkijk nooit op dit handvat opzij gelet ! :-\ :)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 december 2014, 18:22:15 PM
momenteel zijn al die wagons weg en daar staat nu zo'n verblijftrein van de NMBS(INFRA?)
groeten Peter ;)

PS trouwens fraai detaileer-werk van uwentwege,ergenkijk nooit op dit handvat opzij gelet ! :-\ :)
Die verblijftrein is toch al weer weg?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

Als er andere goederen wagons staan tegen dat ik eens kan langs komen is dat mooi meegenomen voor nieuwe foto's....

Steam.N

Inventaris, inventaris ...
Na die verhuis naar de zolder vind ik namelijk niets terug.
Ben ondertussen meer dan 100 stapeldozen verwerkt.  Nog een 50-tal te gaan ... (maar niet vandaag  ;) )

Ook onderdelen van mijn test-baantje Sedelocus uitgebroken en naar de zolder gebracht:
Ze worden binnenkort omgebouwd tot dioramaatjes, dan zijn ze niet verloren, en illustreren mijn eerste aarzelende knutselstappen  :)

Nú wordt de schakelaar omgezet: nú wordt het volop voorbereiden van het etentje, deze avond !
Alles proper maken, drank klaarzetten, eten klaarmaken, ...

Voor iedereen: geniet van de avond, en start 2015 op een fijne manier !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

gardevil

Begin gemaakt met een modulebaantje omdat de zin er niet steeds was om naar zolder te trekken om aan de vaste baan te werken.
Geeft meteen de gelegenheid om wat technieken te leren en geraakt er misschien ooit eens 1 project af ;)

1) Het prille begin


2) Wat het ongeveer moet worden



3) Een kale doos ;)



4) De eerste kurk



5) Het idee wat verder uitgewerkt. Er is al een spoor minder.


Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Michael

Frank, een goed begin voor het nieuwe jaar, tof, even over de kurk, als je het kurk versnijd in stroken van 2 cm breed, heb je veel minder last van het opkrullen tijdens het lijmen, en je kan dan ook mooie bochtjes leggen. (tip voor een volgende module)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

gardevil

Michael,

bedankt. Het is misschien niet goed te zien op de foto's, maar het kurk is versneden in stroken van 2 cm ;) De gewichten zijn er enkel om het kurk goed aan te drukken.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Havoc

Citaat van: gardevil op 01 januari 2015, 11:15:48 AM
Begin gemaakt met een modulebaantje omdat de zin er niet steeds was om naar zolder te trekken om aan de vaste baan te werken.
Geeft meteen de gelegenheid om wat technieken te leren en geraakt er misschien ooit eens 1 project af ;)

Voor alle duidelijkheid: dit is dus steeds dezelfde module? Ben niet altijd de rapste, zeker niet na zo'n nacht als de vorige.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

gardevil

Is inderdaad steeds dezelfde module.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

doomslu

Mooie opstelling. Dat belooft. Voortdoen!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sattrickske

@gardevil, ik zou dit toch effe in een ander draaje steken, dit belooft mooi te worden... :P

gardevil

Citaat van: Sattrickske op 01 januari 2015, 20:58:26 PM
@gardevil, ik zou dit toch effe in een ander draadje steken, dit belooft mooi te worden... :P

Sattrickske, U vraagt, wij draaien. Nieuw draadje aangemaakt, laat de commentaar maar komen ;)

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,21719.new.html#new
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Michiel

Beetje bij beetje krijgt m'n besturingssoftware vorm. Nog een hele lange weg af te leggen, maar ik heb contact met de centrale en kan de parameters ervan aanpassen: DCC-spanning, Railcom parameters, common system selectie, E-line activeren,... Het ziet er nog niet uit, maar ik krijg de meeste aspecten van de UI-programmatie onder controle. Beauty is ondergeschikt.  ;)

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)