Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

raf

loc eindelijk groen kunnen spuiten en nu hopen dat de gele lijntjes blijven staan
nu is het wachten tot de verg droog is om een tweede laag groen te kunnen zetten
en dan onder heel de loco rood spuiten en dan kan hij terug in elkaar gezet worden
de stikkers en nummers moeten der nog opkomen maar dat komt goed

gr raf en straks foto
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Doornroosje

Dochter terug weer in normale doen, gelukkig maar. Ondertussen terug meer zin gekregen om verder te bouwen. Het solderen lukt een pak beter met de tips, bedankt! Draadjes hangen aan de spoortjes, de eerste zijn al vastgenageld, het eerste deel van het schaduwstation krijgt vorm. Hoe meer je ziet veranderen, hoe meer ik zin krijg om verder te knutselen. We zijn nog een heel eind van de scenery weg, maar stapje per stapje komt het dichterbij.

Michael

Mijn evergreen profielen opgeruimd, liep al een hele tijd met het idee rond.



Dit is het geworden.



Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

PeterC

Citaat van: Michael op 29 december 2014, 22:35:58 PM
...Dit is het geworden...

Voorzichtig verplaatsen en zeker niet laten vallen  :o :o :o

Mooi en praktisch!  Bij mij liggen al die zakjes in een schuif en is het steeds ieder zakje bekijken om het juiste (al dan niet) te vinden...
Groetjes, Peter


loebaske

 :D :D :D waarvoor een overschot van veranda platen al dan niet kan dienen, een goed idee en netjes opgeruimd  :D :D :D

doomslu

Ik vroeg me al af, waar komen die handige bakjes vandaan?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

guy holbrecht

Handig opbergsysteem. Die evergreen profielen zijn echter nogal lichtgevoelig. Ik bewaar ze dus op een vrij donkere plaats, want als ze te veel aan zonlicht blootgesteld zijn, worden ze bros. Hopelijk past dit handig systeem in één of andere donkere kast.

groeten,
Guy

Michael

Guy bedankt voor de tip, ga meteen mijn rekje verplaatsen, geen probleem.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loebaske

Niet alleen bros maar worden die ook geel.....

marc goovaerts

Citaat van: loebaske op 30 december 2014, 12:16:21 PM
Niet alleen bros maar worden die ook geel.....
Ja, in Antwerpen vind je bij twee broers met een modelbouwwinkel bij de ene gele, bij de andere witte...

loebaske

Ben bezig met men shimmns wagons onderhanden te nemen, een kleurtje hier en daar geven en enkele belangrijke handvatten bij zetten in staaldraad (hahaha staal bij staal) zal eens foto's posten als ik verdere (r)evolutie heb  :) :)

raf

loc gespoten maar nog niet tevreden
ik moet nu wachten tot  alles goed uitgehard is voor ik de gelen lijn kan bij werken en ik moet een dun penseeltje gaan halen want ik zit zonder






anders helemaal terug in de rem olie en opnieuw spuiten
hij is nu wel van super dicht bij getrokken van ver ziet het er wel beter uit
stikkers en nummers moeten der nog op en dan matte vernis er over heen
en dan een wash met vuil er over heen en dan zien we wel weer hoe het geworden is
gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

loebaske

zeeeer mooi raf, je word nog een kunstenaar....

Hier meteen men verbetering aan de shimmns

De zeer breekbare plastieken reeling vervangen door een messing staafje..


bemerk de ook al reeds witte stippen....




Dan ook de reeling aan de zijkant, vond dat nu wel een detail die er niet mocht ontbreken.... dat is voorlopig alles, af is het nog niet en bij shimmns met bache is er nog meer werk aan de zijkanten....ja, ik weet het, ben soms gek  ;) ;)




Rangeerduivel

Ik nu niet direkt,
maar de hond kijkt TV... 8)


;)

loebaske

eens men vb gepost.... just, van aan de AMSAC die foto, dat is al ik het nodig acht om een luchtje te scheppen  :) :) :)