Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

Type 21/27/12 van LS

Gestart door Fretbol, 25 juni 2008, 11:50:48 AM

Ludwig

#90
Knap knap knap.
het jeukt hier aan alle kanten[:D]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

ERVIN

#91
Vanaf volgende week verlof, en dan gaat den deze nog eens uitgebreidt schoppen.[:p][:p]

Greg

#92
Echt zeer knappe loc.
Kwijl kwijl kwijl[:D][:D]

Soms beklaag ik het me wel dat ik duits rij, nl. als er zulke knappe modellen uitkomen.

Maar ik zal hem bij Anarchy wel eens gaan bewonderen [:D]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

13erke

#93
citaat:
Geplaatst door Anarchy

Hier zijn ze daaaaaaaannnnnnnnn ... [:0]

http://www.modeltrein-paradise.be/images/reeks27...4stuks.jpg

http://www.modeltrein-paradise.be/images/27...reeks.jpg

http://www.modeltrein-paradise.be/images/2135....dak.jpg





En al meteen niet meer leverbaar...
LS met zen beperkte producties[xx(]

dgrr57

#94
citaat:
Geplaatst door 13erke

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Hier zijn ze daaaaaaaannnnnnnnn ... [:0]

http://www.modeltrein-paradise.be/images/reeks27...4stuks.jpg

http://www.modeltrein-paradise.be/images/27...reeks.jpg

http://www.modeltrein-paradise.be/images/2135....dak.jpg





En al meteen niet meer leverbaar...
LS met zen beperkte producties[xx(]



Volgens @l@in (van LS Models) past LS Models zijn productie aan aan de bestellingen van de commer?anten.

Als de commer?anten hun bestellingen aan de voorbestellingen van hun klanten aanpassen dan is iedereen tevreden [;)]

Behalve wie, zoals Thomas, eerst wilt zien vooraleer te kopen [:(]

Ludwig

#95
Wel als ik het model niet eerst mag bekijken voor ik beslis dan moet ik het gewoon niet meer hebben.
In dit geval is dat niet erg want dit model stond niet op mijn verlanglijst.
Maar al L.S. Models zo wil zaken doen dan is dat zonder mij als klant.
Ik krijg het gevoel met deze manier van werken door L.S.Models dat men mij als klant onder druk wil zetten en weet je, dat werkt niet voor mij.
Tjonge, waar is de tijd dat je op je gemak wat modellen kon bekijken in de vitrine van de winkel voor je besliste wat je ging kopen, gaat dit tot het verleden behoren?
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

cyberbeast

#96
citaat:
Geplaatst door Ludwig

Wel als ik het model niet eerst mag bekijken voor ik beslis dan moet ik het gewoon niet meer hebben.
In dit geval is dat niet erg want dit model stond niet op mijn verlanglijst.
Maar al L.S. Models zo wil zaken doen dan is dat zonder mij als klant.
Ik krijg het gevoel met deze manier van werken door L.S.Models dat men mij als klant onder druk wil zetten en weet je, dat werkt niet voor mij.
Tjonge, waar is de tijd dat je op je gemak wat modellen kon bekijken in de vitrine van de winkel voor je besliste wat je ging kopen, gaat dit tot het verleden behoren?
Groeten
Ludwig




Ga ik wel mee akkoord. Maar van LS kun je topkwaliteit verwachten. Een foto kan al veel duidelijk maken. Overigens maakt het mij niet uit. Als ik niet van zin ben een model te kopen, dan doe ik dat gewoon niet. De 27 zocht ik al een eind tot plots LS met een model ging komen. Die heb ik dan meteen besteld. Zeggen ze bij LS dat ze morgen aan een TGV beginnen, dan ga ik die ook meteen bestellen. Maken ze een ICE, dan interesseert me die niet en koop ik die gewoon niet.
 

dgrr57

#97
citaat:
Geplaatst door cyberbeast

citaat:
Geplaatst door Ludwig

Wel als ik het model niet eerst mag bekijken voor ik beslis dan moet ik het gewoon niet meer hebben.
In dit geval is dat niet erg want dit model stond niet op mijn verlanglijst.
Maar al L.S. Models zo wil zaken doen dan is dat zonder mij als klant.
Ik krijg het gevoel met deze manier van werken door L.S.Models dat men mij als klant onder druk wil zetten en weet je, dat werkt niet voor mij.
Tjonge, waar is de tijd dat je op je gemak wat modellen kon bekijken in de vitrine van de winkel voor je besliste wat je ging kopen, gaat dit tot het verleden behoren?
Groeten
Ludwig




Ga ik wel mee akkoord. Maar van LS kun je topkwaliteit verwachten. Een foto kan al veel duidelijk maken. Overigens maakt het mij niet uit. Als ik niet van zin ben een model te kopen, dan doe ik dat gewoon niet. De 27 zocht ik al een eind tot plots LS met een model ging komen. Die heb ik dan meteen besteld. Zeggen ze bij LS dat ze morgen aan een TGV beginnen, dan ga ik die ook meteen bestellen. Maken ze een ICE, dan interesseert me die niet en koop ik die gewoon niet.



Ik kan u niet volgen [:(]

Je moet bestellen wanneer de enigste beschikbare foto een foto is van het echte locomotief (nog geen prototype te zien, soms een tekeningetje).
Daarmee kan ik niets beslissen, zeker niet bestellen [:(]
Eens de foto's te zien zijn, is het te laat : uitverkocht [:(]
Ik kan best de redenering van LS Models volgen : geen stock beheer (kost veel geld).
En ik kan best de redenering volgen van de commer?anten : ook geen stock die niets opbrengt en veel kost.
Zolang LS Models genoeg klanten heeft die voorbestellen is dat goed. Maar dat kan veranderen (en snel). En dan .....
En ja, ik ben dus Thomas [:)]
Ik moet eerst zien (soms 2 keren) en dan koop ik (als ik tevreden ben).
Als ik dat niet mag, dan krijgt men mijn geld ook niet. Sorry. Voor sommige zijn treintjes zoals snoepjes, maar ik vind dit een dure hobby : dus ik koop geen (in het frans) chat dans un sac.

Rochevalien

#98
citaat:
Geplaatst door Ludwig

Wel als ik het model niet eerst mag bekijken voor ik beslis dan moet ik het gewoon niet meer hebben.
In dit geval is dat niet erg want dit model stond niet op mijn verlanglijst.
Maar al L.S. Models zo wil zaken doen dan is dat zonder mij als klant.
Ik krijg het gevoel met deze manier van werken door L.S.Models dat men mij als klant onder druk wil zetten en weet je, dat werkt niet voor mij.
Tjonge, waar is de tijd dat je op je gemak wat modellen kon bekijken in de vitrine van de winkel voor je besliste wat je ging kopen, gaat dit tot het verleden behoren?
Groeten
Ludwig


In ??n woord : JA en zeker als die modellen van Ls komen,jammer maar helaas maar het is niet anders.Langs de andere kant,de tijd dat we alle Belgisch materieel konden kopen wat op de markt kwam is ook voltooid verleden tijd.
Iemand die het tegendeel beweerd is ofwel een leugenaar ofwel iemand die zichzelf te kort(moet)doen om dit te blijven betalen.

Gerrit  



13erke

#99
Ik heb er gewoon een hekel aan dat alle modellen die uitkomen beperkte versies zijn, als je geen ezel in uw achtertuin hebt staan kunt ge de laatste tijd gewoon niet meer volgen met de modellen.
Ik hoop dan ook dat LS niet met de titel van het model van het jaar gaat lopen, tenzij msm het model van de dag gaat uitvinden...[:(!]!!

Anarchy

#100
citaat:
Geplaatst door 13erke

Ik heb er gewoon een hekel aan dat alle modellen die uitkomen beperkte versies zijn, als je geen ezel in uw achtertuin hebt staan kunt ge de laatste tijd gewoon niet meer volgen met de modellen.
Ik hoop dan ook dat LS niet met de titel van het model van het jaar gaat lopen, tenzij msm het model van de dag gaat uitvinden...[:(!]!!



De titel 'model van het jaar' gaat voor mij enkel en alleen over het model zelf. Niet over wat erbij komt kijken qua aantallen e.d.

conducteur

#101
Mijn broer is een ezel[:D]. Geen problemen voor mij[:D].
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Ludwig

#102
citaat:
Geplaatst door Anarchy

citaat:
Geplaatst door 13erke

Ik heb er gewoon een hekel aan dat alle modellen die uitkomen beperkte versies zijn, als je geen ezel in uw achtertuin hebt staan kunt ge de laatste tijd gewoon niet meer volgen met de modellen.
Ik hoop dan ook dat LS niet met de titel van het model van het jaar gaat lopen, tenzij msm het model van de dag gaat uitvinden...[:(!]!!



De titel 'model van het jaar' gaat voor mij enkel en alleen over het model zelf. Niet over wat erbij komt kijken qua aantallen e.d.



Dan is het misschien tijd voor zulke zaken ook in de beoordeling op te nemen.
Gelimiteerde oplages een zwaar minpunt geven in de beoordeling dat zou geen slecht idee zijn.
Groeten
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Tom

#103
citaat:
Geplaatst door Anarchy

De titel 'model van het jaar' gaat voor mij enkel en alleen over het model zelf. Niet over wat erbij komt kijken qua aantallen e.d.

Niet akkoord.
De verkrijgbaarheid van een model is in mijn ogen zeer belangrijk.
Net als Ludwig vind ik dat dit iets is waar ze bij MSM zeker rekening mee moeten houden.
Ik vind dat LSM met deze manier van zaken sommige doelgroepen van modeltreinfanaten (en nu moet ik oppassen met wat ik zeg) een beetje discrimineert.
Tom

boke

#104
Ludwig, in het verleden heb ik me ook dikwijls druk gemaakt o.w.v. de werkwijze met beperkte oplages. Ik vermoed dat we een kleine minderheid zijn. Spijtig dat niet iedereen denkt zoals wij. Stel u voor dat niemand vooraf zou bestellen, dan zou LSM zelfs niet meer bestaan want dan produceerde ze nul (!) exemplaren van hun locs. Ik denk niet dat dit rendabel is. Spijtig dus dat er twee verschillende visies zijn en we als modelbouwers niet hetzelfde standpunt innemen...
Maar ik vermoed dat LSM in de toekomst toch af en toe nog eerder uitgebrachte reeksen terug zal aanbieden. Trouwens wat gaan ze bij LSM nog verkopen aan de modelbouwer naar Belgisch voorbeeld als alle voornaamste B-locs uitgebracht zijn? Je ziet dat ook bij andere merken dat die bepaalde locs terug uitbrengen (vb. Roco reeks 20/59/62) En als deze mallen opnieuw gebruikt kunnen worden, lijkt me een heruitgave zelfs zeer winstgevend... En wat mij betreft mag "voldoende aanbod" een groot argument zijn om als loc van het jaar in aanmerking te komen. [^]