Fotospel (Belgische diesellocomotieven)

Gestart door harzfreak, 01 april 2008, 12:09:33 PM

Arbeco

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, Jeroen!
Maar eerst hebben we de 205.007 nog, op deze foto met een type 101 als gesleept voertuig mee in een ketelwagentrein, bij doorkomst te V?neche (1967):



Een plaatje uit de oude doos![:p]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

Mr-tsjoektsjoek

Ik heb daar nog weet van !

Ik was toen 1 jaar oud en al besmet met het treinenvirus [:D][:D].

Groeten Mr tsjoektsjoek.

Arbeco

Na een lange dag van hard werken als machinist, ben je blij als je bij aankomst op het station word opgewacht door je lieftallige echtgenote. Ze wacht rustig, samen met de hond, tot je uit de snikhete cabine van de 5515 komt. Op naar de koele pint...



Groetjes Len[;)] (zelf ook aan de koele pint)[:D]

Old diesels never die...

doomslu

Mooi, Len. [:D]
Ik denk wel dat die madam ook al een pintje binnen heeft, want ze staat niet meer zo stevig op haar mooie beentjes... [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tonycabus

Nee, ze is gek op treinbestuurders (veel voorkomend fetichisme bij dames, komt vooral voor bij tram- en busbestuurders...[:(]) en ze valt bijna 'in zwijm' zoals dat in de albums van Suske en Wiske heette.....
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Gerolf

Even terugschakelen: er is ook nog de 204.007 van Roco...

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

the_gold


Mr-tsjoektsjoek

citaat:
Geplaatst door doomslu

Mooi, Len. [:D]
Ik denk wel dat die madam ook al een pintje binnen heeft, want ze staat niet meer zo stevig op haar mooie beentjes... [:o)]



Blik bier, you are beautifull [:D][:D][:D].

Nog even de 205.007 met een Trix torpedotrein aan de haak, voor Bolle neus.





Beide foto's dateren van 15/07/1961, twee dagen na haar indienststelling en zijn genomen in St Reinhilde.  Dit verklaart de nog fonkelnieuwe look van de lok. [:p][}:)][;)].

Groeten Mr tsjoektsjoek.

Arbeco

Inderdaad, ik spring "Bolle Neus" Eric even bij, kom maar op met die fotootjes, jongens!!![:p][:p]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

NowWhat


Geen idee of de foto's aan een of andere 'beeldvereiste' moeten voldoen, en wellicht zijn er nog veel nummertjes tussen de laatste en wat ik nu post (5541) ...
maar dus om de topic wat leven in te blazen:








Is het een beetje goed zo ?[^]


 

the_gold

Das een mooie loc! Al zou de 5531 ervoor moeten komen[;)]

55erke


Arbeco

Dit draadje maar weer 's even oprakelen, met de 5533:



Welke loc volgt?

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

ERVIN

Eerst de 5526 nog h?, waarschijnlijk van dezelfde winkelier als de 5533??[;)]





Mr-tsjoektsjoek

Heeft die witomrande buffers, of is dit weer een van die dwalingen van VBV ?

A propos Erwin, is dat A'pen Tp V, een junkie in dat torentje kan anders wat animo brengen op je baan, want die schuilen daar toch graag ?