Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

Fotospel (Belgische diesellocomotieven)

Gestart door harzfreak, 01 april 2008, 12:09:33 PM

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Mr-tsjoektsjoek

Heeft die witomrande buffers, of is dit weer een van die dwalingen van VBV ?

A propos Erwin, is dat A'pen Tp V, een junkie in dat torentje kan anders wat animo brengen op je baan, want die schuilen daar toch graag ?



Euhm, VB heeft de 5526 uitgebracht met wit omlijnde buffers. Deze loc heeft in het echt ook een tijd rondgereden met witte buffers. Weet niet of hij er nu nog mee rondrijd ... Dus ik zie het probleem niet.

D_Loc

Volgens mij hoort deze er ook nog bij [;)]
(Excuses voor de saaie foto, aangezien ik nog steeds geen baan heb[:(])
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Gerolf

Saaie foto? Toch een mooie loc, of niet?
Leuk dat dit draadje terug in gang is geraakt [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mark7758

Dirk je weet het.
Je mag altijd komen rijden op onze baan. (BELUX)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Mr-tsjoektsjoek

@Anarchy : ik heb er totaal geen probleem mee dat de 5526 met witte buffers heeft gereden, ik was er alleen niet van op de hoogte, dus ik dacht...

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Mr-tsjoektsjoek

@Anarchy : ik heb er totaal geen probleem mee dat de 5526 met witte buffers heeft gereden, ik was er alleen niet van op de hoogte, dus ik dacht...



Hier zo:

http://www.vanbiervliet.com/jpg/5533/5526-1.jpg

D_Loc

@Gerolf,
Met de lok is inderdaad niets mis, prachtige machine, maar het "landschap" er omheen... De meeste foto's zijn genomen op prachtige banen waardoor ik mijn foto (die overigens al een aantal jaren geleden is gemaakt) een beetje uit de toon vond vallen.

@Mark7758,
Dat weet ik [:)]
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Gerolf

Dit draadje draait om locs, niet om de achterliggende scenery, D-Loc. een loc op een stuk rail is dus OK ...
... hoewel ik zelf ook het liefst mijn materieel in een "natuurlijke biotoop" fotografeer [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Mr-tsjoektsjoek

Dit draadje zit weer vast.  Komt dit door de Expo ?

Het volgend model is dat een 55er of stappen we over naar de volgende reeks ?

Welke is dat ? Heeft er iemand een model van de reeks 57 van Vossloh ?

Of is de reeks 59 aan de beurt ?

Anarchy

Men is de 5540 van M?rklin nog vergeten. Ik heb die in mijn bezit dus ik kan de komende dagen dan een foto neerplanten.

the_gold

Meschien eens beginnen met E- locs? vanaf de reeks 11? tot...29?
Zal toch redelijk actief kunnen blijven aangezien er een groot aanbod aan locs is.

Mr-tsjoektsjoek

Daar is toch al een apart draadje over geopend ?

the_gold

Nog niet gezien, Ook niet gevonden omdat de zoekfunctie nien meer werkt. heeft iemand de link?

Mvg


loebaske

Effe "onn topic", dit draadje is goed gestart, maar tegenwoordig wordt hier vanalles door elkaar gerammeld (dat was indertijd ook met het draadje nieuwe leden) zou het niet simpeler zijn aan de admins om hier eens kuis te houden[?][?][?] en enkel opvolging toelaten van de foto sessie....