Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

loebaske

Voor ons zal het de zondag zijn, zal maar men wekker zetten op den GSM anders kom ik weer uren te laat op de stand van MSM[:)][:)]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door doomslu


Ik kom morgen (zaterdag), 14 uur op de MSM-stand.



Idem
Spoorse groeten
Dimitri

MickeyMouse

Als alles hier goed verloopt (met de verbouwingnen) zal het ook op zaterdag zijn om 14u...

Geert

SuSke

En die meeting hebben we zaterdag dus op een haar na gemist.
Dank zij de smalle gangen werd er verhuisd naar eenandere locatie en iedereen was weg toen modelbaanH0 en ik er aan kwamen.
Pech [:(]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door SuSke

Dank zij de smalle gangen werd er verhuisd naar een andere locatie
ook maar eventjes, hoor. We hebben even aan de NMBS-stand gestaan, en toen werden we daar discreet weggejaagd; en daarna even het buffet boven geprobeerd en daarna ... [xx(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

citaat:
Geplaatst door Gerolf

citaat:
Geplaatst door SuSke

Dank zij de smalle gangen werd er verhuisd naar een andere locatie
ook maar eventjes, hoor. We hebben even aan de NMBS-stand gestaan, en toen werden we daar discreet weggejaagd; en daarna even het buffet boven geprobeerd en daarna ... [xx(]



Je zou bijna gaan denken dat de MSM-forum club niet welkom was [}:)][:D][;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Stefan Appelmans

En ik heb natuurlijk niet vroeger gelezen dat er een Forum meeting was in Genk.[:(]
De volgende keer dan, in Mechelen?[:)]
stefan.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Stefan Appelmans

En ik heb natuurlijk niet vroeger gelezen dat er een Forum meeting was in Genk.[:(]
Tw?? zelfs (zaterdag ?n zondag) - hoe is die van zondag trouwens verlopen? Loebaske?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Mr-tsjoektsjoek

Rond de MSM-stand was er wat weinig ruimte, de forumleden hebben de gang geblokkeerd, waardoor we naar een andere plaats verhuisden.

En omdat er voor een 'natje' nergens geen plaats was, bleef het bij een 'droogje'. [:D]

In Mechelen is de organisatie in het voordeel van 'thuis te spelen'.

Hierdoor kwam het voorstel om volgend jaar, in Mechelen, de stoomlok te vervangen door een barrijtuig. [:D][:D][:D]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Mr-tsjoektsjoek


En omdat er voor een 'natje' nergens geen plaats was, bleef het bij een 'droogje'. [:D]



Buiten wel[:D]


Kvond het wel goed van die mens achter de NMBS-stand: 'Wachten jullie op iemand, soms?'
Toen zei iemand van de forumgangers (sorry, ik ben slecht in namen onthouden...): 'Ja, op de trein die te laat is'
Spoorse groeten
Dimitri

factageklerk

citaat:


Hierdoor kwam het voorstel om volgend jaar, in Mechelen, de stoomlok te vervangen door een barrijtuig. [:D][:D][:D]



Pas maar op wat je zegt ze zouden dat nog durven ook [:D][:D][:D] nietwaar Luc (leider)[;)]en wat die NMBS meneer betrefd die was precies niet echt klantvriendelijk
 

loebaske

Sorry voor men late reactie Gerolf [:(]
De zondag was het heel stil op de forummeeting, wie was er...
Dirk,Sloefke,Patatje, ikke en nog iemand maar weet zijn naam niet meer, had natuurlijk geen badge aan...[:)][:)

patatje70

citaat:
Geplaatst door loebaske

Sorry voor men late reactie Gerolf [:(]
De zondag was het heel stil op de forummeeting, wie was er...
Dirk,Sloefke,Patatje, ikke en nog iemand maar weet zijn naam niet meer, had natuurlijk geen badge aan...[:)][:)


even het geheugen van en oude man opfrissen...13'erke
p.s. : ik ben blij dat je mijn naam nog weet...[:D][:D]

mvg Patatje70 (Wim)

loebaske

Ik denk dat men hier eens het stof mag afblazen, tenzij men niet meer intresse heeft in een forummeeting, toch zou het leuk zijn om elkaar nog eens te ontmoeten[:)]
Zou eigenlijk een heel oud voorstel willen nieuw leven inblazen en dat was om eens gezellig rond de tafel te gaan zitten na nieuwjaar[;)] maar dan zal Erik de noorman zijn zegen moeten geven als dit nog kan in zijn resto, uiteraard mits vergoeding van de nodige kosten...
En wil dit nu al starten, want de weken vliegen voorbij, zou ook voorstellen wie zich inschrijft om dan ook een voorschot te betalen aan Erik... en we wassen de schotels achteraf[:D][:D]
Een idee [?] of blijft iedereen liever op zolder/kelder/kamer aan zijn baan werken[:)]

domie-o2

Prima idee, maar waarom niet eens in West-vlaanderen???
Het hoeft toch niet altijd op dezelfde plaats te zijn!

dominiek