Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

just4fun

citaat:
Geplaatst door marctje

... vogeltjesmarkt ...


Marc,
gij als Antwerpenaar moet toch weten dat het 'vogelenmarkt' is, 1 vogel (da's zo'n beest dat in de lucht vliegt), 2 vogelen (en nee, vogelen is geen werkwoord) [;)].
Paul

modeltreinbart

Paul dat is waar vogelen is geen werkwoord maar een vrijtijdsbesteding de man werkt al genoeg het is nu aan de vrouw.
[:D][:D][:D]
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

marctje

citaat:
Geplaatst door just4fun

citaat:
Geplaatst door marctje

... vogeltjesmarkt ...


Marc,
gij als Antwerpenaar moet toch weten dat het 'vogelenmarkt' is, 1 vogel (da's zo'n beest dat in de lucht vliegt), 2 vogelen (en nee, vogelen is geen werkwoord) [;)].
Paul


de vogels op deze markt zijn, buiten de kiekens, allemaal van het kleine gestalte; dus vogeltjesmarkt.
De betekenis van het woord vogeltjesmarkt heeft bij ons op de dienst niet de betekenis dat jullie er aan geven maar heeft meer te maken met andere factoren die ik uit beleefdheid (zelfs dat heb ik[:)]) niet in de openbaarheid ga gooien.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

janjozef

neen dat is best, er zitten kinderen bij
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

Hey Dirk, wat ik bedoelde was tijdens een opendeur niet zo gezellig is om tussen al de mensen een gesprek te voeren met de forumleden, maar dat is blijkbaar goed opgelost door je om de meeting wat vroeger te starten, bij deze zal ik er zijn (die hard[:)]) het kan gebeuren dat ik nog enkele meebreng, maar dat laat ik nog wel weten.
Een frietkot in de buurt is ook voldoende voor me[;)][;)]

T03

Dirk,

ik kan er spijtig genoeg niet zijn, ben dat weekend aan zee.
Veel sukses, hopelijk komen er nog wat mensen bij.

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

loebaske

We komen met 2 volgewassen en ??n half gewassen persoon [;)][;)]

ruben13

ik zal er misschien ook zijn,
mijn hersporingstrein die zal daar ook in een vitrine staan.
naar het naar het tram museum ga ik niet mee ik ga helpen in de club met de treinen rijden en zo ...

Ruben,

dirkkerckhofs

Voila,

't is allemaal in kannen en kruiken!

Guido, de voorzitter van Het Locje ontvangt ons zondag om 11 uur, dus voor de openingsuren voor het publiek.

Hij kan daarna koffie en belegde broodjes voorzien. Hij zou wel graag weten voor hoeveel personen. Graag antwoord naar mij voor vrijdagavond aub.

Om 14 uur worden we dan aan het Trammuseum verwacht. We worden door niemand minder dan Herbert Heller, voorzitter van de VZW Buurtspoorwegmuseum rond geleid. De man kent de site al van 1962. Rondleiding van ongeveer anderhalf uur.

Daarna kunnen we eventueel nog eens naar de GENwerken gaan kijken die zich daar maar een paar honderd meter vandaan vinden.

Kostprijs voor die dag: ?9 + ?5 voor diegenen die koffie en broodjes willen bij Het Locje.

Afspraak dus zondag om 11 uur aan het station van Dilbeek (Stationsstraat).

Als we met meer dan twintig zijn, kan de prijs nog zakken, want dan zijn we met meer om de kost van de gids te delen. Voorlopig zijn we met zeven, d'er kunnen d'er dus nog een paar bij [^]

Dirk

T03

"I have a train riding in my brain"

SuSke

Ik moet verstek laten. Er liggen hier kaarten voor de opera.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Valentijn

Ik heb nog een plaatsje vrij in mijn agenda.  Dus ik zal er ook zijn.

Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Rochevalien

Ik zal er ook niet geraken, vrees ik. Familliale verplichtingen (van op het laatste moment ) hebben er anders over beslist.
Het al voor een volgende keer zijn.

Gerrit

loebaske

Bij deze wil ik Dirk bedanken voor de organisatie en vermoed dat ook Ruben er voor iets tussen zit, maar het was een fijne namiddag, vooreerst eens de mooie baan bekeken van de club en moet zeggen klein maar fijn, vooral de zelf gebouwde huisjes[:)][:)]
zijn dan iets gaan eten met onze (mag wel zeggen) goede gids [:)], nadien naar het Tram museum en het loonde echt de moeite en leerrijk. Om het stof wat te doen zinken[:D][:D] met onze gids naar een cafeeke waar we genoten hebbben van een lekker streekbiertje
Kan maar zeggen, degene die het gemist hebben..hebben echt wel iets gemist

Greg

Ik ben er niet geraakt[:(] Maar ik zou echt eens moeten afzakken naar dilbeek, de club is namelijk erg dichtbij voor mij. Toch eens overwegen.
Even off-topic, maar waar zijn jullie iets gaan eten? [:D]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG