Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Dirky
...de werkplaats van een geschifte modelbouwer...
Je zou er van staan kijken hoeveel mensen dat interessant vinden [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dirkkerckhofs

Bij deze lanceer ik het voorstel om op zondag 27 september in de namiddag samen de opendeurdag van het Locje in Dilbeek en het trammuseum van Schepdaal te bezoeken. Beide locaties liggen op ongeveer drie kilometer van mekaar. Als er voldoende interesse is, neem ik contact op met de mensen van Het Locje en die van het trammuseum. Dan kunnen we misschien nog eens aan die "supergids" geraken waar Marc van spreekt bij zijn foto's van de offici?le opening.

Dirk

janjozef

Is ook geen slecht idee, al zal ik er dan niet zijn ---> zit in de zon

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rochevalien

Ik heb (voorlopig )nog niets in de agenda staan op die dag en beide bezoeken zie ik wel zitten.Jullie mogen mij alvast verwachten.

Gerrit

conducteur

citaat:
Geplaatst door janjozef

Is ook geen slecht idee, al zal ik er dan niet zijn ---> zit in de zon

Jan


Oei, gij zijt ne krak, 15 000 000 ?C! ik zou daar niet tegen kunnen.[:D]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Greg

citaat:
Geplaatst door dirkkerckhofs

Bij deze lanceer ik het voorstel om op zondag 27 september in de namiddag samen de opendeurdag van het Locje in Dilbeek en het trammuseum van Schepdaal te bezoeken. Beide locaties liggen op ongeveer drie kilometer van mekaar. Als er voldoende interesse is, neem ik contact op met de mensen van Het Locje en die van het trammuseum. Dan kunnen we misschien nog eens aan die "supergids" geraken waar Marc van spreekt bij zijn foto's van de offici?le opening.

Dirk



Ik heb het rond die periode erg druk, maar het is vlakbij dus ik ga toch eens proberen langs te komen. Het trammuseum is op 2 km van men deur [:D]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

loebaske

Dat is just Gerolf, werkplaatsen intresseren me enorm [;)][;)]
Nu voor 27sept. is dat voor mij OK om daar de meeting te laten doorgaan, het kan misschien wat minder mee vallen omdat dan ook daar opendeur is[?][?] of misschien zeeer goed mee vallen[?][?][?]
Ik lees het hier wel als het doorgaat...[:)][:)]

dirkkerckhofs

Ik volg je niet goed Loebaske, graag wat meer uitleg ...

Dirk
citaat:
Geplaatst door loebaske

Dat is just Gerolf, werkplaatsen intresseren me enorm [;)][;)]
Nu voor 27sept. is dat voor mij OK om daar de meeting te laten doorgaan, het kan misschien wat minder mee vallen omdat dan ook daar opendeur is[?][?] of misschien zeeer goed mee vallen[?][?][?]
Ik lees het hier wel als het doorgaat...[:)][:)]


dirkkerckhofs

Ik heb terug wat tijd gevonden om aan het bezoek van het Locje in Dilbeek en het trammuseum te werken op zondag 27 september.

Guido, de voorzitter van het Locje is enthousiast en had hij vroeger van de heropening van het trammuseum gehoord, hij had het zelf georganiseerd. Ik heb vandaag een mail naar de site-verantwoordelijke van het trammuseum gestuurd met de vraag of we een gids kunnen krijgen.

Maar nu heb ik nog wat vragen naar jullie?

Komen jullie met de trein of met de auto? Voor vervoer tussen het station van Dilbeek en het trammuseum kan ik wel zorgen.

Is volgend tijdsschema voor jullie OK: van 13 tot 15 uur op de opendeurdag van het Locje in het station van Dilbeek, transfert naar Schepdaal, daar van 15u30 tot 17u30 rondleiding met gids.

Als we met een vijftiental zijn, zou de kostprijs in totaal op ?9 komen.

We kunnen bij het Locje ook voor de openingsuren van de opendeurdag terecht, zodat we exclusieve toegang hebben en we rustiger alles kunnen bekijken en fotograferen voor de liefhebbers. Dat kan al van 11 of 12 uur. Maar dan is mijn vraag: wat zijn jullie gastronomische verwachtingen voor 's middags? Brengt iedereen zijn boterhammen mee of moet ik met jullie naar "De Bijgaarden" een sterrenrestaurant iets verder? [:D] Of in Schepdaal is er een volkscaf? "De rare vos" waar je streekschotels kan eten? Laat maar weten.

En wie komt er? Toch meer dan de twee-drie reacties die ik hier zag?

Dirk

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

trainfreak

Dan is er het stoomfestival bij de CFV3V in Mariembourg... ik pas voor de meeting.
Spoorse groeten
Dimitri

Rochevalien

Ik kom al j???ren in Mariembourg ,maar ben slechts ??nmaal in Schepdaal geweest en nog niet bij het lokje.
Ik kom dus af m?t de auto vanuit Antwerpen ,het voorstel vanaf 11 uur bij het lokje is goed voor mij,ik breng zelfs mijn boterhammekens mee.Als er ergens anders het middagmaal gebruikt wordt is het voor mij ook goed.
Ik kan ook een paar mensen meenemen tussen het clublokaal en het museum.

Gerrit

ERVIN

Helaas zal ik ditmaal ook moeten passen, 27/09 kan ik dus niet.
Maar veel plezier h? mannen, en vergeet geen foto's te maken.[;)]

dirkkerckhofs

Al?e, dan zijn we al met drie [^]

Mariembourg ben ik ook al geweest h? jongens en dat komt elk jaar. Daarentegen, dit [:D] [:D] [:D]

Dirk

marctje

27 september moet ik de vogeltjesmarkt zetten, dus ik zal er dan ook niet bijzijn.[:(][:(][:(]
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub