Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Peter

Net een paar "kleinigheden" ontvangen, zoals IBC tanks, sigarettenautomaten, condoomautomaten[:)], enz.
Nee nog geen foto's. Die komen als ze gemonteerd en op mijn baan geplaatst zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Mijn nieuwste aanwinst (in model[:I]) een Mercedes Cabrio.
Heb er wel direkt Kfz-zeichen (nummerplaten) op aangebracht van het type EU met als beginletters FR van Freiburg.
Is trouwens een van de drie Mercedes modellen die ik zeer goedkoop heb kunnen kopen.[:)]



Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky



nieuwste aanwinst... wordt later naar P87 standaard omgebouwd!

(bedankt Jean [;)])

doomslu

Ik heb 'm al enkele weken, maar was 'm vergeten tonen...

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Arbeco

Sfeervol plaatje en 'n mooi machien, Luc!
Dit type loc vind ik toch wel ??n van de mooiere "moderne" diesels...

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

B-Cargo

Voith Maxima 40CC is op de modelspoorbaan aangekomen. [:)]
DCC digitaal sound. Prachtige indrukwekkende loc. Zit in een heel mooie doos verpakt. Eens de doos geopend, een zachte doek met het logo van de fabrikant bedrukt, de loc zit hierin gewikkeld en werd dan in een mousse geplaatst, perfect op maat gesneden. Een gedetailleerde folder begeleidt het model. (enkel in het duits, wel een minpunt) een mooi visitekaartje van een nieuwe modelspoorfabrikant!

Kees-Jan

Gisteren in Houten kwam ik dit rijtuig tegen waar al een tijd naar gezocht werd.



Kees-Jan

Peter

Laatste aanwinst: Herpa Mercedes Benz van Eismann. (komt ook bij ons aan de deur[:)])







Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Piko set van 3 vervuilde DB-Cargo coilwagons (zijn eigenlijk net niet vuil genoeg!), maar het was hem om de nr's te doen (ik ben nl nr's-freak!)

Groeten Peter[;)]

wisselstromer

ik heb vandaag mij rekening ook nog eens geplunderd
M?rklin 37581 Aussichtstriebwagen BR ET 91
marklin insiderset 48812
en een DR wagon van Brawa

en vorige week een marklin CS1 centrale met Esu update
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

bollen neus

Een TRIX set DSB 24545 3 platte rungen wagons en TRIX set zijlossers DB 24104 aangschaft.[:)]

Michiel

Een algemene opmerking, niets persoonlijks, maar het opsommen van katalogusnummers is nogal droog, en ik ken ze echt niet allemaal uit het hoofd. Een fotootje, een beschrijving met je persoonlijke indruk of waarvoor het ingezet zou worden, maakt het een stuk boeiende voor de lezers van dit draadje, en kan ik er ook een beetje mee-kwijlen [:D]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Peter

Wisselstromer,

mijn 491 (de oude ET 91) in lichtblauw/wit van Trix is al een hele tijd in bestelling, maar nog niet geleverd. Op de website van Trix staat op de ene pagina leverbaar in februari en op de andere pagina "in produktie nog niet uitgeleverd"
Ra, ra???[:0]
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

raar want ik heb de rode versie (epIII) en dit is een nieuwigheid van 2011
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

bollen neus

citaat:
Geplaatst door bollen neus

Een TRIX set DSB 24545 3 platte rungen wagons en TRIX set zijlossers DB 24104 aangschaft.[:)]



@ Michiel, die TRIX set van de DSB zijn platte wagons waar er dus een windmolen om electriciteit op te wekken is, deze bestaat uit 3 delen. Schoon zulle.[:)]
De andere is een set zijlossers zoals die uitgekomen is van MARKLIN 46313 met 3 zijlossers kolen van de NMBS. Deze set moet ik wel nog verder vervuilen , deze is op "automatische piloot" gespoten vanuit de fabriek dus zeer monotoon.[:)]