Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Michiel
Een algemene opmerking, niets persoonlijks, maar het opsommen van katalogusnummers is nogal droog, en ik ken ze echt niet allemaal uit het hoofd. Een fotootje, een beschrijving met je persoonlijke indruk of waarvoor het ingezet zou worden, maakt het een stuk boeiende voor de lezers van dit draadje, en kan ik er ook een beetje mee-kwijlen [:D]
Helemaal mee eens. Een foto van je "nieuwe aanwinst" op je baan (of een dioramaatje) geeft wat meer kleur aan dit draadje. Catalogusnummers kan je dan alsnog vermelden [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

citaat:
raar want ik heb de rode versie (epIII) en dit is een nieuwigheid van 2011



Heb gisteren een mail ontvangen van M?/Trix waarin ze mij bevestigen dat het 2-rail model (dus de Trix) versie begin april zal geleverd worden. De M?rklin versie (bordeaux/creme en de Lichtblauw/wit)
werden al eerder op de markt gebracht.
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

eerder al gemeld als nieuwe aanwinst maar nu ook op beeld
M?rklin 37581 Aussichtstriebwagen BR ET 91



Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Kees-Jan

Twee sets graanwagens van Trix voor een toekomstig project:





Ze gaan iets viezer worden.....

Kees-Jan

mini-bs



Een vrachtwagentje uit Mollem dat weldra over de mini-autostrade moet gaan bollen - heeeeeel lang naar gezocht.

 

groebru

LS Models DB 184 001-6








Groetjes uit de zuiden van Duitsland

J?rgen
Ik werk aan mijn BENELUX HO layout! Roco Multimaus /Zentrale Pro DCC
IMGhttp://i545.photobucket.com/albums/hh382/groebru/SNCB21class.jpg/IMG

Peter

@Wisselstromer
Heb daarnet mijn 491 (ET 91) van Trix ontvangen. Prachtig model, met goede rij-eigenschappen, en ineens DCC met een paar sounds en binnenverlichting.

Edit: de beloofde foto

Met vriendelijke groeten
Peter

mini-bs

 

Kees-Jan

Fraaie "glazen" trein!

Eindelijk heb ik er ??n gevonden:



Het was wat soldeerwerk om de Marklin om te bouwen naar 2 rail maar het resultaat mag er zijn. Vind persoonlijk dit de mooiste kleurstelling voor de 1200 serie van de NS.

Kees-Jan

wisselstromer

idd peter
het is ene prachtig treinstel
een van de beste marklinproducties volgens mij
ik viel me wel op dat het treinstel niet veel weegt

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Binco

Ik ben zo blij met deze locomotief dat ik het niet kan laten hier ook een fotootje te posten van mijn nieuwste (en eerste) niet belgische aanwinst [:I][:I]

De BB 36015 Astride van Jouef


Peter

Daar waren verschillende forumleden naar op zoek.
Dan heb jij er dus nog een gevonden
Met vriendelijke groeten
Peter

Binco

@ Wie zoekt, zoekt en blijft zoeken zal er wel is eentje vinden h?[;)]


De eerste Kombimodell is hier ook binnen gereden:
Voor de foto even met een P&O-Container



Is wel een mooi ding, rijd goed te danken aan zijn gewicht.
[:)][;)]

Michiel

Mijn nieuwste aanwinst, na heel veel onderzoek en twijfel toch gekocht, deze Amerikaan (weer occasie, voor 23 euro deze keer!).

Een Amerikaan wordt Belg. Inderdaad, want Baldwin heeft ROD 2-8-0 machines geleverd aan het Amerikaanse leger tijdens WO1. Deze locomotief van AT&SF is de zus van die "Pershing".  En na WO1 heeft Belgi? 32 ROD's van dit type overgenomen van het Amerikaanse leger, en in dienst genomen als type 39.

Dus, mits wat aanpassingen (bufferbalk, omloopplaat, stoomdoms,...) is hiervan een originele Belg te maken! [:p][:p][:p]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

vanmiegroet

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer