Nieuws:

Nu in MSM 253 DIVERSE: Recensies * Beurstip * Verkiezing van model van het jaar * Inhoudsopgave 2024

Hoofdmenu

64169 van TSP

Gestart door dgrr57, 18 maart 2007, 09:27:14 AM

factageklerk

T'kort af , t'kort af [:p][:p]nu ga ik wel benieuwd zijn of men de loc onder lage stoomdruk gaan zetten eens hij in Montzen is. Ik ga benieuwd zijn of deze loc gaat aanwezig zijn op het maldegems stoomfestival.....

Tom

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Ik ga benieuwd zijn of deze loc gaat aanwezig zijn op het maldegems stoomfestival.....

Ze zeggen dat er 6 stoomlocs zullen zijn, ze moeten die toch van ergens halen. [:p]
Tom

Tom

citaat:

Ik ga benieuwd zijn of deze loc gaat aanwezig zijn op het maldegems stoomfestival.....

Ze zeggen dat er 6 stoomlocs zullen zijn, ze moeten die toch van ergens halen. [:p]
Tom

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Tom

citaat:

Vergeet het smalspoor niet[;)]
Spoorse groeten
Dimitri

Bundesbahnfreak

Nu is Tsjechi? aan de beurt, ferm werk van die mannen

factageklerk

Jaja hun entr?? nadert met rasse schreden[:p][:p][:p] , applaus voor deze mannen want als je hun blog leest zie je dat deze mensen tot het uiterste gaan om hun doel te bereiken.

trainfreak

Heeft iemand een ruw idee wanneer die Belgi? zal bereiken?
Zal het nog voor volgend weekend zijn?
Spoorse groeten
Dimitri

Tom

Ik schat midden-eind volgende week.
Tom

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Tom

Ik schat midden-eind volgende week.

Hopelijk is het volgend weekend of later, dan is het vakantie...
Spoorse groeten
Dimitri

Tom

Men zal rond middernacht de Duitse grens bereiken.
Dus het komt steeds dichterbij. [8D]
Tom

factageklerk

[:D][:D][:D]Ze mogen vertrekken van de duitsers en vertrekken vandaag naar Aken . kent iemand het traject al van Belg?e? zodat we de P8 en z'n bemanning een warm welkom geven.

trainfreak

citaat:

[:D][:D][:D]Ze mogen vertrekken van de duitsers en vertrekken vandaag naar Aken . kent iemand het traject al van Belg?e? zodat we de P8 en z'n bemanning een warm welkom geven.

Volgens wat ik las op het Fotopunt Forum wordt hij in de nacht van woensdag op donderdag verwacht en dus ook overgebracht (door en 23'er).

Maar volgens mij zal dit niet doorgaan via het spoor (er mochten toch geen museumverenigingen rijden???)
Spoorse groeten
Dimitri

tt4403

Museumverenigingen mogen zelf niet rijden, maar gezien als tractie blijkbaar een 23 voorzien wordt is dat geen probleem [;)]
Wat niet zou mogen is dat bv. de 5183 of 5941 de P8 zou gaan afhalen.

factageklerk

Met dank aan europa voor deze belachelijke richtlijnen[:(!][:(!][:(!]voor museumverenigingen is dit een ramp. Straks moet de NMBS voor hun 29.013 een 77/78er spannen ,willen ze er nog mee kunnen rondrijden dan is die restauratie voor niets uitgevoerd [:(]

citaat:
Geplaatst door tt4403

Museumverenigingen mogen zelf niet rijden, maar gezien als tractie blijkbaar een 23 voorzien wordt is dat geen probleem [;)]
Wat niet zou mogen is dat bv. de 5183 of 5941 de P8 zou gaan afhalen.

Bert

citaat:

Met dank aan europa voor deze belachelijke richtlijnen[:(!][:(!][:(!]voor museumverenigingen is dit een ramp. Straks moet de NMBS voor hun 29.013 een 77/78er spannen ,willen ze er nog mee kunnen rondrijden dan is die restauratie voor niets uitgevoerd [:(]

Waarom zou dat moeten? De 201.010 is toch ook al dit jaar uitgereden om een kapotte wagen op te halen in Olen...[;)]