Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

64169 van TSP

Gestart door dgrr57, 18 maart 2007, 09:27:14 AM


Gerolf

Hij is op komst [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

trainfreak

Fantastisch!

Hopelijk verloopt het transport zonder problemen!
Spoorse groeten
Dimitri

factageklerk

[:D][:D][:D][:D]yes !!! nu maar hopen dat ze ermee mogen rijden in belgie ,want als ik hun laatste post lees op hun website zou het wel eens afgelopen kunnen zijn met de ritten die het TSP organiseert.....
weet iemand hoe het transport door belgie zal verlopen ? om eventueel foto's te kunnen nemen [:p]
 

trainfreak

Ze gaan via L24 naar Montzen, en van daar naar Schaarbeek (gevonden op die blog)

En over dat rijden? Tsjah, op de TSP-lijn kan niemand ze tegenhouden volgens mij...
Spoorse groeten
Dimitri

janjozef

Laat ons hopen dat het gaat lukken, en dat er iets meer dan op de boq lijn kan gereden worden

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

factageklerk

[:D]mannekes ze is al reeds onderweg!!! leesde ik zonet op de blogspot . Het is een kwestie van slechts enkele uren/dagen vooraleer dit pareltje in belgie zal arriveren
 

Bundesbahnfreak

Eindelijk een P8 in Belgi?, weet iemand details over de juiste reisweg in ons land?  komt hij misschien langs Hasselt???

factageklerk

Ik hoop van wel toen de 29.013 terugkwam uit duitsland , had men ook deze route genomen dat heeft toen trouwens uitgehangen op de dienst permanentie (machinisten) in hasselt in het station... misschien moet je het daar eens vragen. In ieder geval als ik kan ga ik foto's er van nemen als hij langs hasselt komt

citaat:
Geplaatst door Bundesbahnfreak

Eindelijk een P8 in Belgi?, weet iemand details over de juiste reisweg in ons land?  komt hij misschien langs Hasselt???

 

Bundesbahnfreak

Thanx, ik ga morgen eens naar de permanentie bellen!

Bundesbahnfreak

Ben bij de instructeurs dieseltractie te FHS geweest, voorlopig weten ze er ook nog niet veel van, er is nog geen dienstregeling van.
Vermoedelijk zal de 64 vanuit Montzen getrokken worden door een HLD 78.

Op de weblog stond dat ze al aan de Roemeens-Hongaarse grens zijn, dan volgen Slowakije, Tschechi? en Duitsland.

Die jongens zijn geschiedenis aan t schrijven zenne

Jurgen

Vanaf het moment dat de dienstregeling er is, laat iets weten.
Vorige keer zijn ze met de stomer langs Aarschot gereden en ik wist van niets. Ik heb 'm wel gehoord en gezien vanuit mijn badkamer, maar dat is iets te ver om foto's te nemen. [:(!]
Deze keer wil ik het dus niet missen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

factageklerk

we gaan ons best doen om dat te weten te komen h?[:D] spannend mijn kodakske staat al binnen handbereik[:p]

CiteerGeplaatst door Jurgen

Vanaf het moment dat de dienstregeling er is, laat iets weten.
 

janjozef

Goed om weten dat hij over de eerste grens is geraakt

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Bundesbahnfreak

Ze zijn onderweg richting Bratislava in Slowakije, het schiet op!  ik hoop hem volgende week in Hasselt te kunnen zien passeren!

Spannend