Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

H0 Minibaan: Visnatie Zeebeke

Gestart door Sikko, 08 juni 2025, 22:46:24 PM

Sikko

Dat is opzich wel een goede suggestie, dat hoekje kan er sowieso wel aan, alleen ik denk dat een grote tank boven de rails niet helemaal passend is hier.

Ik wilde ook een beetje wegblijven bij het idee dat het spoor hier een hal/loods in loopt. Dat is ook al zo vaak gedaan.

RobVille

Het was een voorstel. Je kan ook een brug met leidingen over het spoor, net boven de ingang naar het schaduwstation, naar het gebouw aan  de overkant laten lopen. Hier kan je dan eventueel een vulstation bouwen voor dit gebouw. Door deze installatie iets naar voren te halen, camoufleer je de opening.

Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

DFS

Goede suggesties, iets wat ik voor mijn Amerikaanse baan misschien ook kan gebruiken :-)

Sikko

Even snel een proof of concept gefabriekt. Ook een blackbox gemaakt achter de overgang naar het schaduwstation.

Best okay zo.  :)

Sikko

Weer een beetje verder in het hoekje

Aan de andere kant ook een experimentje met een bovenloopkraan.

En het is breng-je-kind-naar-werk-dag kennelijk  ???

Sikko

Met stukjes uit de rommelbak verder gewerkt aan de het verbouwen van de overgang.

Geeft wel een leuk totaaltje zo.

Ook aan de andere kant zijn er vorderingen.

DFS

Sikko

Nieuw laagje verf, paar kleine details erbij...

Het is helaas bijna tijd om aan de lijst met resterende rotklusjes te beginnen waar ik geen sjoege in heb...

Sikko

Pff, zelf geen poot meer om op te staan, maar Zeebeke gelukkig nu wel  :o

Floris

oh nice, gaan we m nog es tegenkomen op n expo?

Sikko

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Sikko

Zo weer een enorme pestklus achter de kiezen  :)

Sikko

Even snel een achtergrond met een iets meer Belgisch karakter gemaakt. Beslist nog niet de definitieve, die zal beter op de voorgrond moeten aansluiten. Dit is vooral bedoeld om wat sfeer te proeven, de horizon en de afmetingen goed te krijgen, en als ik de plek van de gebouwen markeer en de afbeelding daarna weer inscan, kan ik alles met photoshop laten aansluiten in een nieuwe versie.

Herwig

Nelle, Lange Nelle.  Dit ziet er meer dan goed uit.  Maakt het keurig àf, achteraan.

nu dit nog   -   formaat van de pladijs (gedroogde schol) maakt niet zo veel uit    >
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRGzQluDUTPSf5KAkHMKMC0QFpRLHrsfT3Qrg&s (fotoVliz)