Nieuws:

Nu in MSM 254 SAMENSTELLING: Containershuttle Zeebrugge-Antwerpen Main Hub

Hoofdmenu

MSM 255

Gestart door doomslu, 20 februari 2025, 10:31:06 AM

Boemeltrein

En ik vind het véél aangenamer om te "bladeren"  ;D , net hetzelfde als ik een boek lees, vanzelfsprekend over spoorwegen en modelspoor natuurlijk  ;) bladeren is leuk, om te weten waar ik gebleven ben...een bladwijzer ertussen of een mooi ezels-oor  :o

Metpetergaathetbeter

Zat deze middag met verpakking gescheurd in de brievenbus, net genoeg om het tijdschrift niet te beschadigen. Lezen is voor weekend

Tothebeach

Vandaag ook ontvangen. Samen met de "Op de Rails" van de NVBS. Veel leesplezier dit weekeinde dus :)

Groet,
michel

Jappy

Nog niets in Herentals helaas... Tot voor kort zat ie klokslag op vrijdag in de bus, nu precies is het verhuisd naar de maandag erna. Ik kijk er wel naar uit, sinds dat ik Bouy-à-Bèze op de expo in Wieze heb gezien keek ik uit naar het artikel!  :D
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

stoomlokje

Hier ook nog niets aangekomen.

edemul

Ik denk dat men hier toch weer kort door de bocht gaat.
Met een digitale versie zou men het post probleem direct oplossen.
Alle gerenommeerde bladen zijn in het bezit van een digitale versie.
Voorbeelden : Railway Modeller
              Continental Modeller
              Railhobby
              Miba
              Loco Revue enz.
Als je een abonnement neemt op de papieren versie zit er automatisch een digitale bij.
Of je kunt kiezen enkel digitaal. En wat het doorgeven betreft,ik kan ook mijn papieren versie doorgeven
Ik ben reeds vele jaren lid.Bezit alle nummers van nul tot heden
Ik zelf hou ook vast aan een papieren versie, maar toch ben ik vandaag terug benadeeld want ze is terug nog niet aangekomen, en ik kan dit weekend dus mijn exemplaar niet lezen.

ceuleer

Citaat van: edemul op Gisteren om 22:15:13 PMmaar toch ben ik vandaag terug benadeeld want ze is terug nog niet aangekomen, en ik kan dit weekend dus mijn exemplaar niet lezen.

En dit vind jij dus een reden om de papieren versie af te schaffen.
Enkele maanden geleden moest je als abonnee nog een week langer wachten.
Ik koop volgende week het nummer in de krantenwinkel, iets langer wachten is geen probleem.

edemul

U moet eens goed lezen.
Ik spreek niet om een papieren versie af te schaffen.
Enkel een bijkomende service van een digitale versie en zelf de mogelijkheid om te kiezen.
Anno 2025.

stoomlokje

dat ze de papieren versie maar behouden, ik heb ook problemen om van het scherm af te lezen en te onthouden wat er op de vorige (scherm ) pagina stond, met de papieren versie heb ik dat niet, want dan kijk je even snel terug.

edemul

Saskia dat is uw volle recht om de papieren versie te claimen.
Maar ik vind dat we anno 2025 vooruitstrevender moeten zijn.
Met alle respect voor Guy,maar zoals hierboven vermeld zullen er geen 200 nummers verschijnen als er geen verjonging komt.