Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Na ziekenhuis

Gestart door Peter, 23 november 2024, 13:42:03 PM

Peter

Na ziekenhuis opname, eindelijk weer thuis. Nu nog weer rustig thuis
en wat dagen het weer gewoon worden. Tja, als je naar de 80 gaat kan je
dat overkomen.
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Doe het rustig aan, Peter.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

just4fun

Jurgen

Positief blijven. Is soms moeilijk, ik weet het, maar negatief denken is toch geen oplossing.

Blijven lachen en jezelf omringen met positieve mensen, dat helpt echt!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Steam.N

Veel beterschap, Peter !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Martin Welberg

Nou Peter, ook voor je 60ste kan je van alles overkomen. Beterschap in ieder geval!

Durango

nou Peter, rustig aan en het herstel komt vanzelf. Zoals we hier zeggen (Olland) rustig aan dan breekt het lijntje niet.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Peter

Mijn kast en plastic boxen beginnen stilaan leeg te geraken
Nog twee boxen met allerhande strooi materiaal van bv. Mininatur, MBR, enz enz
gaan volgend weekend de vuilbak in, want blijkbaar is er niemand hier op het forum
in geinteresseerd om ze zelfs gratis te komen halen.
Het enige dat dan, (voorlopig) nog blijft zijn een paar loks en wagens

Dus indien NIEMAND interesse === is donderdag avond de vuilbak in.
Met vriendelijke groeten
Peter

Ronald

Best interesse hoor maar even een paar honderd kilometer rijden is denk ik niet echt lucratief voor mij ;)

755philippe

Peter, je hebt pm.
Mvg
755philippe 

Herwig

Peter,

Heb je voor dat strooimateriaal reeds contact gehad met MSC MTD , MSC Het Spoor, MSC Mobov , bijvoorbeeld ?

(SuskeFrans, Erwin, Stefan  hier op 't forum ....)

SuSke

Zeg maar en ik kom het halen, maar ik kan ernergens iets over terug vinden.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Herwig

"Zeg maar en ik kom het halen, maar ik kan er nergens iets over terug vinden.

Ik kijk ook erover tot tegenbericht. Wél zijn er door Peter reeds treinen, boeken, seinen, huisjes te koop gezet ...

In ieder geval, 't is niet prettig àlles te moeten wegdoen o. a. wegens kleiner behuisd en gevorderde leeftijd ....

Peter

Ik hoop dat julie het me niet kwalijk nemen dat ik het maar eens een enkele keer, en dan mischien nog niet
duidelijk genoeg hier gepost heb maar mijn en mijn lieve echtgenote gezondheids problemen, komen op de eerste plaats en
en paar forum leden zijn op de hoogte van andere minder voor julie belangrijke problemen.Maar mijn gezin, kinderen en kleinzoon komen altijd op de eerste plaats. Dat ik minder plaats heb voor een baan is voor mij persoonlijk van minder belang
Ik het het en paar maanden geleden al eens niet te koop gezet, en om eerlijk te zijn verkoop in in Nederland  makkelijker dan hier (is geen verwijt)

Ondertussen was Philippe de eerste om reageren wat betreft het strooimateriaal. Hopelijk deelt hij er wat van uit want het is nogal veel.
Nogmaals mijn verontschuldiging
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

geen zorgen om maken Peter. En dat je voorrang geeft aan je vrouw en kleinkinderen is niet meer dan te bewonderen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 50 jaar MTD - Hangar 27, Edegem op 18 & 19 Oktober 2025
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.