Nieuws:

Nu in MSM 268 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen | A4-dioramawedstrijd 2026

Hoofdmenu

Au bord de la Cèze

Gestart door Kautenbach, 03 februari 2023, 16:56:14 PM

Kautenbach

Op zolder is de temperatuur weer prima, dus alle landschap op 3 modules voorzien van Mifoshape, en die weer voorzien van een aantal laagjes kleur...

k2 by Wim Wijnhoud, on Flickr

k3 by Wim Wijnhoud, on Flickr

k4 by Wim Wijnhoud, on Flickr

Michiel

Ik blijf je werkmethode heel fascinerend vinden. Zoveel te zien, en nog niet eens af!  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Koen

Daar ben ik het volledig mee eens, Michiel.
Wim, slaap jij nog? Als ik zie hoe snel je dit allemaal voor mekaar krijgt ...

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Steam.N

Citaat van: Michiel op 15 maart 2026, 18:13:27 PMIk blijf je werkmethode heel fascinerend vinden. Zoveel te zien, en nog niet eens af!  8)

Vind ik ook.  Boeiend, erg mooi, ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Kautenbach

Verder aan het bouwen.. ;D

De wegen zijn zo goed als gereed om geschilderd te worden, de rails zijn roestig, en nu verder met de bielzen enzo.

De silo's hebben een definitieve opstelling en het straatspoor ertussen ligt ook

b7 by Wim Wijnhoud, on Flickr

b6 by Wim Wijnhoud, on Flickr

b5 by Wim Wijnhoud, on Flickr

b4 by Wim Wijnhoud, on Flickr

b4 by Wim Wijnhoud, on Flickr

b2 by Wim Wijnhoud, on Flickr

b1 by Wim Wijnhoud, on Flickr

Kautenbach

Ik ben begonnen met het leggen van de ballast, als het lukt lijm ik het deze week ook vast.

Ook de silo's zijn in aanbouw

h1 by Wim Wijnhoud, on Flickr

h2 by Wim Wijnhoud, on Flickr

h3 by Wim Wijnhoud, on Flickr

h4 by Wim Wijnhoud, on Flickr

h5 by Wim Wijnhoud, on Flickr

h6 by Wim Wijnhoud, on Flickr