Nieuws:

Nu in MSM 272 MODELBANEN: Havenbaan Kaj-M | La Gleize

Hoofdmenu

Antwerpen Centraal VR

Gestart door TBCédric, 26 maart 2016, 23:04:09 PM

Johnnytrein

Peter, dat was een model gebouwd in de Antwerpse miniatuurstad, ook een  model van het vlinder paleis werd ooit gebouwd door de bouwers van miniatuurstad. Het vlinder paleis is het huidige Justitie paleis.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

TBCédric

Johnny en Peter, bedankt!

Peter, dit model?

Ikzelf denk van niet omdat het niet in H0 is. Hoe dan ook, er staat dus ook een model in Trainworld.  :)

Citaat van: Peter op 06 december 2016, 12:45:15 PM
Ik hou alleen mijn hart vast van hoeveel zo'n gelaserde bouwset wel niet moet kosten, alhoewel...Cedric kennende zal dat nogal meevallen
Hoe bedoel je precies Peter?  ;)  ::)

Voor de rest heb ik afgelopen week nog eens verder gedaan met de overkapping. Het gebouw steekt me een beetje de drie dimensionale spuigaten uit omdat ik er me ineens de volle 200% op stort. Dan krijg je dat natuurlijk.

Het gebouw en overkapping beginnen hun einde te naderen. De overkapping is zo goed als klaar. Het gebouw heeft nog een achtergevel, interieur en nog wat kleine details op het dak en de centrale koepel nodig.

OverkappingCentraal1
by Tren di Cédrico, on Flickr

OverkappingCentraal2

OverkappingCentraal3

OverkappingCentraal4

OverkappingCentraal5

OverkappingCentraal6
Treinbestuurder bij BLS Cargo North

evan

Cedric,

Peter heeft het nog over een ander model en dat was idd. HO.  Jouw foto is een andere maquette die nu ook in TW staat.

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Knap gedaan, Cédric !
En zo'n staalwerk is toch steeds iets om je vingers aan af te likken: Prachtig zicht  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

TBCédric

Evan,
Ik had al zo'n vermoeden. Het staat inderdaad in Trainworld, model op de foto toch althans.  ;)

Jean: Hartelijk bedankt!!  ;D
Het is en blijft inderdaad machtig en prachtig.
Treinbestuurder bij BLS Cargo North

Metpetergaathetbeter

Citaat van: evan op 16 januari 2017, 07:06:59 AM
Cedric,

Peter heeft het nog over een ander model en dat was idd. HO.  Jouw foto is een andere maquette die nu ook in TW staat.

Groetjes
ik kan mis zijn maar zou Staf de Meester niet dat station(helpen) bouwen hebben, ik weet dat hij maquettes heeft gemaakt voor zijn werkgever, zodoende zou Staf zijn hand daar voor iets kunnen tsszitten !

Peter

Het model op de foto is inderdaad niet het model dat in Antwerpen Centraal stond
1. het was helemaal in het wit
2. Het was 100% zeker in H0 want er stond een Lima viertje op een van de sporen
Met vriendelijke groeten
Peter

vyncky

Citaat van: Peter op 16 januari 2017, 20:29:44 PM
Het model op de foto is inderdaad niet het model dat in Antwerpen Centraal stond
1. het was helemaal in het wit
2. Het was 100% zeker in H0 want er stond een Lima viertje op een van de sporen

klopt, die herinner ik mij ook nog!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

SirGresley

Cedric, als je het op PC hebt, kun je misschien later in 3D laten printen... :P
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

mahtoska1

Citaat van: Steam.N op 16 januari 2017, 07:16:04 AM
Knap gedaan, Cédric !
En zo'n staalwerk is toch steeds iets om je vingers aan af te likken: Prachtig zicht  :)
+1