Revolte? Mine opinion! - voor fragmentwedstrijd 2 van MTD

Gestart door Gerolf, 28 februari 2016, 14:56:37 PM

sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DFS


Michael

Gerolf, je gaat me toch niet vertellen dat de schommel niet beweegt? Na al dit vernuft in dit draadje zou dit wel gewoon, gewoon zijn hé als die schommel stil hangt.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Bedankt, mensen  ;)

Citaat van: Michael op 18 september 2016, 10:42:20 AM
Gerolf, je gaat me toch niet vertellen dat de schommel niet beweegt? Na al dit vernuft in dit draadje zou dit wel gewoon, gewoon zijn hé als die schommel stil hangt.

Wees gerust - hij zal schommelen. Tof dat je de aandrijving niet hebt opgemerkt  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kautenbach

Huh.....

Wie t kleine niet eert....

Knap, knap, knap.....

Metpetergaathetbeter

ik denk dat er daar op die trein gaan zijn die migraine gaan krijgen als ik zo die schommelafstand bekijkt

Chrisrail

#278
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Gerolf

Preiserkes met hoofdpijn: Ik deel jullie bezorgdheid  ;D
... en zal dus in de programmering van de µC's iets voorzien  ;)
  concreet: timing en amplitude: bij passerende trein kalm schommelen, en bij afwezigheid niet - moet kunnen  :-\

Ik hoopte dit probleem te voorkomen,
  maar een A6 is verdorie heel klein als je er zo veel op wil doen  ::)
Ik wou er oorspronkelijk nog 2 andere speeltuin-elementen op bouwen, maar ... geen plaats genoeg
  die ideeën doe ik zeker "ooit" nog wel  :)

En nu voor jullie:
- niemand die de aandrijving van de schommel heeft gezien?
- niemand die de loc-types heeft herkend ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

pandur

Geniaal gevonden om die aandrijving boven in het scharnier te zetten,  ;)
Eric
NMBS-DB / H0 2rail DCC - ABC / ECoS II 4.2.13 / ECo Boost /MC II / LokPro 5.2.7 (2.7.9)

Gerolf

Geniaal zou ik het mijn "vondst" niet noemen, maar toch tof dat je het gezien hebt ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marc goovaerts

De aandrijving in het scharnier had ik wel gezien, maar niet hoe die verder naar beneden verbonden wordt.

railrunner

Voor het eerst dit draadje doorgenomen en hierbij één bedenking : Niet normaal!!! 

Zit zeer knap in elkaar en héél origineel.  Hoort tot de modelbouwcategorie 'niet te evenaren'.

Gerolf

Bedankt, Jim   :D

Citaat van: marc goovaerts op 19 september 2016, 00:35:53 AM
De aandrijving in het scharnier had ik wel gezien, maar niet hoe die verder naar beneden verbonden wordt.

Dat wordt een servo ondergronds. Een deel van het µC-programma is al geschreven  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw