Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Nieuwigheden 2016

Gestart door Jurgen, 27 december 2015, 13:33:00 PM

janieburton

Citaat van: efl045 op 31 januari 2016, 09:44:29 AM
Voor het eerst ben ik geïnteresseerd in een model van VB, maar dan enkel om te zien of het voor mij de moeite zou lonen een upgrade te doen van mijn oude Gils, alhoewel, zou zo een plastieken worst ook zoveel 'karakter' kunnen uitstralen ?  ;)





Maar ik denk wel dat er hier wel een AM54 van VB zal bijkomen, misschien zelfs 2, de Post versie kan mij ook wel bekoren; de H0 collectie moet toch ook nog af en toe eens aangevuld worden en nu lijkt het wel het moment te worden.

Echt mooi voor die tijd!! Een stel om te koesteren en in een uitzonderlijke goede staat!
 

Metpetergaathetbeter

laten zoals het is,niks aan veranderen :-\

OlivierV

Hoe zit het eigenlijk bij ESU, want er wordt niks geschreven over de Belgische Reeks 80, ik denk dat er heel wat mensen zijn die hun model hebben mogen terugsturen en nu nog altijd met lege portemonnee zitten en geen loc op hun baan.

Niet dat ik zelf het slachtoffer hiervan ben, maar ik ken wel enkele enkelingen met zo'n locomotiefje die in het ongewisse worden gelaten.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michael

Citaat van: OlivierV op 01 februari 2016, 16:39:56 PM
Hoe zit het eigenlijk bij ESU, want er wordt niks geschreven over de Belgische Reeks 80, ik denk dat er heel wat mensen zijn die hun model hebben mogen terugsturen en nu nog altijd met lege portemonnee zitten en geen loc op hun baan.

Niet dat ik zelf het slachtoffer hiervan ben, maar ik ken wel enkele enkelingen met zo'n locomotiefje die in het ongewisse worden gelaten.

Olivier dat heeft toch niks met dit draadje te maken, geen nieuwigheid voor 2016.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

OlivierV

Citaat van: Michael op 01 februari 2016, 16:49:46 PM
Citaat van: OlivierV op 01 februari 2016, 16:39:56 PM
Hoe zit het eigenlijk bij ESU, want er wordt niks geschreven over de Belgische Reeks 80, ik denk dat er heel wat mensen zijn die hun model hebben mogen terugsturen en nu nog altijd met lege portemonnee zitten en geen loc op hun baan.

Niet dat ik zelf het slachtoffer hiervan ben, maar ik ken wel enkele enkelingen met zo'n locomotiefje die in het ongewisse worden gelaten.

Olivier dat heeft toch niks met dit draadje te maken, geen nieuwigheid voor 2016.
Het zou wel een nieuwigheid zijn, want wanneer men die mensen kan depanneren, dan wil dat ook zeggen dat hun vernieuwde versie van de V60/reeks 80 klaar is voor verkoop
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

guydhaese

Citaat van: Michael op 01 februari 2016, 16:49:46 PM
Citaat van: OlivierV op 01 februari 2016, 16:39:56 PM
Hoe zit het eigenlijk bij ESU, want er wordt niks geschreven over de Belgische Reeks 80, ik denk dat er heel wat mensen zijn die hun model hebben mogen terugsturen en nu nog altijd met lege portemonnee zitten en geen loc op hun baan.

Niet dat ik zelf het slachtoffer hiervan ben, maar ik ken wel enkele enkelingen met zo'n locomotiefje die in het ongewisse worden gelaten.

Olivier dat heeft toch niks met dit draadje te maken, geen nieuwigheid voor 2016.
ONDER ALLE VOORBEHOUD:
Naar ik gelezen heb bij o.m. Modellbahnshop Lippe, zou die lok (definitief?) geschrapt zijn en dus niet meer worden geproduceerd.
Misschien weet iemand onder jullie meer daarover, en wel uit eerste hand?
Guy

doomslu

Het klopt. Esu heeft beslist deze loc uiteindelijk niet te produceren.
Of dit definitief is?...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

guydhaese

Dank voor je reactie en bevestiging van mijn vermoeden, Luc!
Bij deze ook hartelijk dank aan jou en het MSM-team dat ons vanuit Nürnberg zo goed wist te informeren over de komende Belgische nieuwigheden.
Mvg, Guy

OlivierV

Citaat van: doomslu op 01 februari 2016, 22:44:03 PM
Het klopt. Esu heeft beslist deze loc uiteindelijk niet te produceren.
Of dit definitief is?...
En wat gaat men dan doen met al die dutskes die hun loc hebben teruggestuurd? Die zijn wel hun centjes kwijt ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ward

Ik denk dat deze info hier ook wel thuis hoort (wel enkel in het frans beschikbaar):



Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

OlivierV

Is LS ook van plan om nen desiro te maken misschien?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Blijkbaar gaat LS ook een Desiro produceren in het 4de kwartaal van 2016.

Concurrentie voor VBV?
 

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 02 februari 2016, 13:49:10 PM
Is LS ook van plan om nen desiro te maken misschien?
voor VBV

janieburton

 

ward

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 februari 2016, 13:55:16 PM
Citaat van: OlivierV op 02 februari 2016, 13:49:10 PM
Is LS ook van plan om nen desiro te maken misschien?
voor VBV

Naar ik verstaan had is de productie van de desiro van VBV een eigen productie, en niet via LSM
(net zoals hun 23,25,91,...)

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--