Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Snurken

Gestart door Metpetergaathetbeter, 20 november 2015, 22:02:32 PM

Metpetergaathetbeter

Snurken

Een vrouw zat samen met haar man bij een dokter

Toen de dokter vroeg wat het probleem was, klaagde de vrouw dat ze 's nachts maar niet kon slapen, omdat haar man altijd ontzettend luid snurkte.

De dokter gaf haar de raad om, als hij nog eens begon te snurken, zijn benen wijd open te leggen.

Het koppel keek een beetje verbaasd, maar het  was het proberen waard.

Diezelfde nacht nog begon de man hevig te snurken, en zijn vrouw legde zijn benen open, zoals de dokter verteld had, en tot haar verbazing stopte haar man eensklaps met snurken!

Toen de vrouw nog eens toevallig bij de dokter was, vroeg ze hem hoe dat nou in elkaar zat

"Wel," zei de dokter, "Als je zijn benen openlegt, dan valt zijn zak voor zijn gat,
  en zo komt er geen lucht meer naar binnen, waardoor er vervolgens geen tocht is en hij stopt met snurken."

De vrouw vindt het allemaal logisch en gaat tevreden naar huis.

Maar toen het koppel op vakantie was in een hotel in het zuiden van Frankrijk, werden ze 's nachts wakker van het oorverdovende gesnurk vanuit de kamer naast hen.

"Wil jij even die vent zijn benen uit elkaar gaan leggen?" vroeg de vrouw aan haar man.

De man ging naar de kamer ernaast, en de vrouw viel ondertussen in slaap.

Maar toen ze om 8 uur wakker werd, was haar man nog altijd niet teruggekomen!

Toen hij uiteindelijk plots toch binnenkwam, en zijn vrouw vroeg waar hij zolang bleef, zei hij: "Wel, ik kwam binnen in die kamer om die vent zijn benen open te leggen, maar het was geen vent!

Het was een vrouw, en dus kon haar zak niet voor haar gat hangen!"

"Oei," zei de vrouw, "Wat heb je dan gedaan? Oh ja," zei de man, "ik heb mijn zak er maar voorgehangen"

Groeten Peter ;)

DelticPower

Hoi Peter, het eerste stuk is al oud, maar het vervolg is nieuw voor me. Vind het vervolg leuk. Ga vooral zo door.  :) :) :)

Groeten Jan

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }