Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Terug naar START ( U ontvangt geen geld )

Gestart door Chrisrail, 07 november 2015, 17:18:58 PM

Chrisrail

#210
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

OlivierV

Wow Chris, dat is zeker in orde!

't Volgende is werk maken van verlichting op het gelijkvloers zeker?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

#212
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

philippe_007


dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Chrisrail

#217
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

doomslu

Citaat van: Chrisrail op 19 augustus 2016, 14:08:48 PM
Bedankt voor de mooie reacties.

'k Zal toch op zoek moeten naar fijnere draad voor de ringen van mijn classeurke.

Al enkele P-emmekes mogen ontvangen van lastige heerschappen hier op het forum ( actief ??? en passief )  ::) ::) ::) ::) ::) i.v.m. mijn ringmap.

;D
Ik hoop dat die heren dan een fotootje meestuurden met hoe zij het gedaan hebben.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Zoals ook bij mij een paar keer het geval was, zijn degene die negatieve opmerkingen of kritiek hebben, meermaals degene die zelf nog niets hebben laten zien.
Opmerkingen mogen en moeten er ook zijn zolang ze opbouwend of zelfs alternatieven aanreiken, liefst met voorbeelden of foto's.
Chris, ik vind de dingen die je tot nu hebt laten zien in elk geval fantastisch. En hoop nog dikwijls foto's van je kunnen te zien verschijnen hier op het forum en ook in het MSM/TMM magazine, want niet iedereen heeft internet of zelfs een PC.
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Citaat van: doomslu op 19 augustus 2016, 15:13:58 PM
Citaat van: Chrisrail op 19 augustus 2016, 14:08:48 PM
Bedankt voor de mooie reacties.

'k Zal toch op zoek moeten naar fijnere draad voor de ringen van mijn classeurke.

Al enkele P-emmekes mogen ontvangen van lastige heerschappen hier op het forum ( actief ??? en passief )  ::) ::) ::) ::) ::) i.v.m. mijn ringmap.

;D
Ik hoop dat die heren dan een fotootje meestuurden met hoe zij het gedaan hebben.

Boink - die zit Luc  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Citaat van: Chrisrail op 19 augustus 2016, 14:08:48 PM
'k Zal toch op zoek moeten naar fijnere draad voor de ringen van mijn classeurke.

hoe dik is die draad nu Chris?
Er bestaat 0.1mm messing maar die mooi geplooid krijgen is iets anders, elke punttangetje is eigenlijk al te groot
De perforaties in de bladeren zou nog lukken (diametertje 0,15mm)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Chrisrail

#222
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Gerolf

Een mensenhaar is typisch 0.05 dik ... maar ik wil je niet op stang jagen  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Chris ik heb met ringmappen geen ervaring, maar een stukje visdraad in de verf dopen en zo in een u vastlijmen zou dat geen optie kunnen zijn?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154