Nieuws:

Nu in MSM 272 PRAKTIJK: Een Franse tuin voor kasteel Linderhof (2) | Rascal Miniatures 3D-print gevels | Weatheren van Spaanse graanwagens | Schuim en baksteen

Hoofdmenu

Terug naar START ( U ontvangt geen geld )

Gestart door Chrisrail, 07 november 2015, 17:18:58 PM

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michiel

Waauw! Ik zie nu nog maar pas dat je met de binnenkant was begonnen... Amaai! Wat heb ik een bewondering voor dergelijk zorgvuldig werk! Wou dat ik het kon. Het ziet er fantastisch uit!  :o 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Metpetergaathetbeter

weeral prachtige beelden van den EVAN van de AMSAC ! ;D ;)

Metpetergaathetbeter

loebaske

Breng ik morgen een doosje pilletjes mee Chris ??

Chrisrail

.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

BC911

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

janieburton

Citaat van: Chrisrail op 12 maart 2016, 19:22:27 PM
Tijd voor een kleine update

Nog wa trappekes gemaakt.
Straatzijde

Perronzijde

Tussenmuur eens tegen gezet,
dit zal de hal van de stationswoning worden.

Andere zijde.

Speciaal voor Loebaske

Citaat van: loebaske op 01 maart 2016, 17:46:04 PM
Toch heb ik men bedenkingen bij al dat moois als interieur dat je er bijna geen zak gaat van zien, tenzij het verlicht is en op een draaiende plaat staat in de vitrine.
Is maar dat ik een café aan het maken was en met dat beetje licht (normaal licht op 1/87) en op een afstand van 40cm er niets van merkte zonder opmerking "kijk eens binnen) gans de bazar er uit gegooid...

eens een vensterke achter het raam gezet.

en Eric, wat denkt ge, nog steeds van mening dat ge van de binnenkant niets kunt zien?
Om te bewijzen dat er wel degelijk een vensterke in zit.....

Hier kunt ge het vensterke alleen zien.
Ja, inderdaad vensterke, echt glas van 1 mm dik zijnde een stuk van een glasplaatje voor de microscoop.

Weerspiegeling is van mijn werklamp.

Zo dat was het dan, tot de volgende.

Maar morgen eerst een dagje de handen uit de mouwen op onze opendeurdag in Gent-zeehaven.

Amsac, Amsac,  Amsac,  Amsac,  Amsac, Amsac, Amsac.................. 
Allen daarheen zou ik zeggen......

Zeer mooi!

Chrisrail

.
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Michiel

Waanzinnig die details! Misschien dat veel van wat binnen ligt niet gezien wordt eenmaal het gebouw op de baan staat, maat wat geeft dat een goed gevoel! Machtig mooi, Chris!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Chrisrail

.
Ho / DC     NMBS - CFL

DFS

Ziet er knap uit. Nu nog een modelspoorbaan in 1 van de kamers,😀

OlivierV

Chris is goed op dreef, nog even en het is af. Dan kan hij aan de rest van de baan beginnen. :D

Komt er ook verlichting enzo in Chris?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Citaat van: OlivierV op 20 maart 2016, 09:09:02 AM
Komt er ook verlichting enzo in Chris?

Dat lijkt me de reden waarom plafond en vloer nog niet samengekleefd zijn   ::)
Mooi gebouwd ! Denk aan zwarte verf voor het doorschijnen tussen de kamers  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }