Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

Micro-baantje voor expo 40 jaar MTD

Gestart door Gerolf, 25 juni 2015, 08:54:26 AM

Peter

Kreeg de eerste keer een foutmelding, doch nu werkt het wel. ;D
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PeterC

Gerolf, ik volg (door 1/1 werkzaamheden) af en toe in stilte.
Weeral prachtig werk maar bij je 'bewegende scene boven' had ik wel iets 'ondeugends' verwacht  ::)

Mooi behangpapier!  Ik weet in Gent nog een winkel die dat zelfs nu nog verkoopt  :o

Groetjes, Peter


marc goovaerts


Steam.N

Meesterlijke scene !
Behang en papieren dossiers zijn knap gemaakt !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Rangeerduivel

Citaat van: Gerolf op 12 augustus 2015, 20:54:51 PM
Proefopstelling: http://meb.gerolf.be/home/bm/microb/BuroF0.mp4

Ge moet toch gene slimmen zijn om met zo'n weer zo dicht met uw gat tegen de stoof te gaan staan! ;D ;D

;)

Blijft knap om volgen Gerolf!

Michiel

Erg leuke scene. Jammer dat het materiaal om de baas plooibaar te maken zo opvalt met een macro-opname. (Ik weet ook niets beter, hoor.) Maar voor de rest erg leuk gedaan. Leuk bedacht, knap uitgevoerd.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Citaat van: Rangeerduivel op 12 augustus 2015, 21:13:03 PM
Ge moet toch gene slimmen zijn om met zo'n weer zo dicht met uw gat tegen de stoof te gaan staan! ...

Man, zijn onderrug ziet er niet al te best uit ...
Hopelijk houdt ie het uit tot in October  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Mankeert nog een en ander op de vloer, wat kabel, een bureaulamp, een kalender aan de muur en dan lijkt al wat op het bureau waar ik elke dag zit. Alleen staat daar ook nog een pc of 2 maar die hadden ze toen nog niet zekers?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

59erke

Citaat van: Havoc op 15 augustus 2015, 18:16:59 PM
Alleen staat daar ook nog een pc of 2 maar die hadden ze toen nog niet zekers?

Een oude typmachine misschien ?
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Gerolf

Straks eens in mijn doosjes kijken of ik nog bureau-attributen vind ...

Rug is geopereerd:



Terug met krimpkous (oogt beter)
op de macro zie je alles onverbiddelijk, maar de baas staat er terug:



en hij beweegt vlot: http://meb.gerolf.be/home/bm/microb/BuroF2.mp4

Nu eerst en vooral de elektronica terug OK krijgen  ::)
... en mij proberen in te houden om niet verder te bricoleren aan het dak van het bureau/garage, de slaapkamer, ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Dedju ...

Niet alleen gaat de elektronica héél moeizaam (een beetje vooruitgang, maar ik had op véél meer gehoopt)

... maar daar bovenop: de fijne veerdraad voor de garage- en bureaubeweging is gebroken.
Misschien kan ik hem deels vervangen, maar dat wordt absoluut niet simpel ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

centauri167

@Gerof: ik sukkel nu wel aan mijn rug, maar bij U kom ik toch nooit voor een operatie hoor ...   ;D

Ziet er voor de rest wel super uit, hoop het spoedig live te mogen aanschouwen, is in oktober zeker ?

Gerolf

't Is inderdaad een bizarre rug-ingreep, maar wel efficiënt  ;)
Het ding zal inderdaad in oktober bij de grote MTD-expo "publiek" te zien zijn  ;)

Tandwielverdiep is gedemonteerd - nu proberen aan die gebroken veerdraad te geraken ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw