Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

Stedahult

Man, man, wat ga je rap.
Mvh. Steef

Dennis1984

Leuk projectje zeg, goed om te volgen! Prachtige details ook, maar dat weten we bij jou ;D.

niko

Knappe aanwinsten Evan

mvg Niko
mvg Niko

Herwig

Evan, u heeft 'n P.B.

evan

Allen bedankt voor jullie reacties!

Herwig,  Dank voor je PM.  Ik heb je eentje terug gestuurd ;)

Ondertussen is alles droog en heb ik de dwarsliggers gekleurd en volgt er later nog een laagje stof en vuil er over heen.

Zo nu en dan pruts ik wat aan details en zo heb ik de tractor en een Citroënbusje een wash gegeven voor wat extra detail en een minder nieuwe look.  Bovendien heb ik met m'n UV gevoelige lijm van PRO-Formic op de koplampjes van de Citroën een lensje gezet.  Origineel is het een enkel een zilver geschilderd koplampje.

Hier een fotootje:  less is more  :)

En dan het spoor langs de kade:

Wat een beetje washes en drybrush niet kunnen doen...



Met de airbrush komt er nog een lichte zweem over van sepia en oiled earth en dan kunnen we weer verder met andere details.

Het zal weer een 2 tal weekjes stil zijn door andere "modelspoorprioriteiten".

Groetjes,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

SuSke

Prachtig mooi in al zijn eenvoud  ;)

Maar ik mis de boer op de tractor en een chauffeurke in de citroen  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Knap  Evan, wat een beetje washes en drybrush kunnen doen, het is wel wat werk aan...maar het resultaat is subliem  TOP

evan

Citaat van: SuSke op 06 mei 2015, 23:42:21 PM
Prachtig mooi in al zijn eenvoud  ;)

Maar ik mis de boer op de tractor en een chauffeurke in de citroen  ::)

Chauffeurkes komen nog wel ns  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

Merci Erik en Suske :)

Ondertussen pruts ik zo nu en dan wat verder in m'n beperkte vrije momenten.

Vandaag heb ik 2 Rils goederenwagens van het nodige vuil voorzien en wat extra bomen geplant.







En nu wat rangeren  8)

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Johnnytrein

Jouw loc komt pas uit de wasstraat, nu je wagons nog. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Stedahult

Mvh. Steef

TBCédric

Citaat van: evan op 25 mei 2015, 16:25:41 PM
Merci Erik en Suske :)

Ondertussen pruts ik zo nu en dan wat verder in m'n beperkte vrije momenten.

Vandaag heb ik 2 Rils goederenwagens van het nodige vuil voorzien en wat extra bomen geplant.





Evan, als je dat "wat prutsen" noemt, zou ik ook wel zo leren prutsen hoor!  ;)

Het is altijd een plezier om naar je werk te kijken! Ik ben benieuwd of ik een beetje in de buurt kan komen met mijn "scenerykunsten".  :o  :'(

Is een zeer knap baantje en ik hoop het ooit eens in het echt te mogen aanschouwen. 
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

evan

Merci voor de complimenten  :)

Ondertussen rangeren we wat verder...

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OlivierV

#194
Ik hoor die 77 z'n motor al draaien, sfeer drupt er weer van af.

Weer enkele leuke details toegevoegd zie ik. Super!

Wagens zijn ook mooi waarheidsgetrouw verweerd, je ziet deze regelmatig zo vuil in een trein rijden, maar aan de propere kant kan zeker ook zeggen waarnemingen mij.

Groet,
Olivier

PS, heb je ook nog enkele foto's van voor de baan genomen met die nieuwe struikjes en boompjes erbij, dus eigenlijk met zicht op het Oeversijde?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan