Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

Kees-Jan

Nog bedankt Evan.

De extension werkt perfect.
De anabole intelliBox gaat in de verkoop.

Volgende week dankaert maar weer eens blij maken  ;)

evan

Er rijdt een trein aan de overkant...





De basis van de oever is aangelegd en voorzien van een eerste reeks dotjes gras met de RTS Greenkeeper 55kV.  Die is was kleiner, zuiniger en meer hanteerbaar dan de "Flockmaster".

Voor de foto staan er ook wat bomen op, maar die gaan er weer af tijdens de werken.

Nu is alles aan het drogen en dan werken we verder.

Wat moet er nog komen op dit deel van de baan:  Vangrails, wegsignalisatie, een landhoofd met klein stuk brug, groen, groen, groen en groen.

Er volgt dus nog meer, maar één voor één.

Op de achtergrond is het "dummy" doodlopend spoor verwijderd en er komt gewoon vegetatie op.  Dit komt door een welbekend forumlid dat me overtuigd heeft om er later iets anders mee te doen, maar dat wordt later uit de doeken gedaan ::)

Groetjes en tot het vervolg ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

GVL

Mooie vorderingen.  Kijk al uit naar de volgende updates.

evan

Bedankt Gino,

Volgende update?  Hier sé:

Ik ben me aan het amuseren met groen aan te brengen.  Beetje bij beetje.



Een detail van het groen tot nu toe.  Er komt nog meer gewas, maar alles wordt in laagjes opgebouwd. 

Voor een eerste keer met de RTS Greenkeeper ben ik best tevreden.



Er zullen best wat fraaie inkijkplaatsen zijn.





We gaan nog wat verder werken :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

RD25

Ah Evan, realisme en atmosfeer . Knap werk  ;)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Kees-Jan


ERVIN

Werk gerust verder Evan , wij zullen daarna wel genieten van je prachtige foto's. ;)

OlivierV

's Zeer mooi Evan, doe maar verder met je groene vingers.

Mag ik je vragen hoe je zo goed aarde nabootst? Of is het ook gewoon verlijmde aarde/bruin decoratiezand?

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

evan

Merci mannen!

Olivier,

De grond is verlijmde leemgrond.  Deze kan je kopen bij Anita decor of zelf zeven van materiaal daar waar je leemgrond vindt  ;).  De grond dient als ondergrond en daar waar nog wat grond komt piepen, stoort het niet.

Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Wow man, mooi.
Ik hoop dat dat gekke forumlid jou niet op domme gedachten heeft gebracht...  :o

Vertel me eens iets over die witte bloempjes, als je wilt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

Luc,  je hebt me niet op domme gedachten gebracht :D

De bloemetjes zijn van Mininatur, maar  het papier met ref.nr. Zit niet meer in de blister.  Je hebt de nr dus nog van me te goed.

Groetjes,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

modelbaanHO

Mooi, mooi, mooi, .... ongelofelijk welk realisme hier tentoon wordt gespreid.
Je foto's bekijken is echt genieten.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Steam.N

Mooi mooi mooi, Evan !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

raf

MININATUR RHODODENDRON - < 8 CM - WIT (253-01)

denk dat het deze geweest zijn

het is wel mooi zo hier en daar een struik met witte bloemen er tussen
vroeger stond op een onbebouwd stuk een struik met wilde witte rozen en dat was echt mooi

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Martin Welberg

726-21 blutenbuschel lente...lekker bezig Evan !!