Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

sdz1976

Denk dat Martin een catalogus van alle landschapsproducten in zijn hoof ingebouwd heeft zitten ;D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

evan

Bedankt Martin, Luc, Jean en raf voor de waardering :)

Tussendoor maken we nog wat struikjes en krijgen ze hun plek op de oever en het talud.

We doen rustig verder wanneer we kunnen.

Alvast nog 2 fotootjes voor de liefhebbers ;)





Groetjes,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

DFS


Cozzy

Gave plaatjes Evan, top!

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

Dirky

Mooie trein in een mooi landschap!  ;)

Gerolf

Citaat van: evan op 21 april 2015, 18:24:43 PMAlvast nog XXXX fotootjes voor de liefhebbers ;)

Laat maar komen  :P  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stedahult

Mvh. Steef

niko

Citaat van: evan op 21 april 2015, 18:24:43 PM


Alvast nog 2 fotootjes voor de liefhebbers ;)

Groetjes,

Ik ben liefhebber  voor meer dan 2 fotootjes Evan  :D


Mvg Niko
mvg Niko

6050

Een fraai en sfeervol geheel, is genieten.

Metpetergaathetbeter

fraai, trouwens je broer uit Frankrijk zit ook met zoiets bezig : http://forums.lrpresse.fr/viewtopic.php?f=2&t=66788&sid=b4b6464dc625d2950c2d15e5bf6035a7&start=2325   groeten Peter ;D ;)

OlivierV

Knappe foto's Evan en jouw Armita ketelwagen is heel mooi verweerd. Dat zal een hele mooie inspiratie zijn voor wanneer ik mijn voorlopig nog maagdelijk grijs exemplaar eens onder handen ga nemen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

evan

Bedankt voor jullie reacties en lovende woorden  :)

Er is intussen niet veel gebeurd door andere prioriteiten.  Niet dat deze andere prioriteiten vervelend waren, maar er zijn maar 24 uur in een dag en 7 dagen in een week.

Ondertussen heb ik nog een beetje materiaal aangekocht voor op het baantje:

Een fraai Kraantje van MO Miniatur voor langs de kade:



Twee ketelwagens van Vanbiervliet die best een laagje vuil mogen krijgen:



Van Artitec heb ik deze wagens binnengekregen om deel uit te maken van m'n Militair konvooi om een mooie scene te kunnen plaatsen op de kade.  Ik wacht nog op de tanks...



En dan wat fraais voor op de betonnen weg... een zondags ritje met een mercedes 190c van Starmada by Brekina.



Vandaag ga ik nog wat groen aanplanten langs de oever en misschien een paar wagens weatheren.

Groetjes en een prettige zondag gewenst
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske

mooie dinges....kijk al uit naar uw weathering, kan altijd bijleren...

evan

Merci Eric!

Ik ben eerst de tweede module wat aan het behandelen.

De ballast is aangebracht naast de kade en het talud is voorzien van leemgrond als basis voor de vegetatie.  Nu mag dit drogen vooraleer er aan verder gewerkt wordt.



Groetjes,

;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

guydhaese

Dag Evan,
jouw draadje 'Oeversijde' ontdekte ik pas deze ochtend, en heb aldus in versneld tempo de evolutie van je werk kunnen volgen vanaf het begin. En ik ben zeer onder de indruk!!!
Dank je om dit met ons te delen! Ik heb veel waardevolle tips en links ontdekt.
Het geeft inspiratie en goesting om er eindelijk ook eens aan te beginnen.
Fijne zondag nog en goeie voortzetting van je werk!
Modelspoorse groet,
Guy