stationnetje kopen?

Gestart door loco, 18 februari 2015, 09:37:14 AM

loco

Om compleet op te gaan in uw hobby kan je altijd nog een echt stationnetje kopen.
Gelegen halverwege op de lijn tussen Heer Agimont en Mariembourg in het nostalgisch dorpje Matagne la Petite. Het ligt zo'n 500 meter van het dorp aan de rand van een groot bos. Rustiger kan bijna niet
http://www.immoweb.be/nl/Buy.Estate.cfm?IdBien=5441361&xgallery=estates&xpage=1
Deze oude lijn is nu een ravel voor fietsers en wandelaars
Ik kwam het aanbod tegen tijdens een van mijn uitstapjes.
Ik weet dat er vroeger een alleenstaande man in woonde.


dani

hmmm, als ik nu enkele jaartjes ouder was....  :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

chef garde

Spotgoedkoop ook me dunkt.

Mooi station, jammer van die bijbouw. 

loebaske

Miljaar das 10j te vroeg, zou anders rap weg zijn...

loco

Niet twijfelen, gewoon doen. Anders heb je er binnen 10 jaar spijt van. Soms moet je uw emoties laten spreken.
Ik heb het zelf ook zo gedaan, en heb er nog nooit spijt van gehad, en toen stond de rente veel hoger dan vandaag.

bellejt

iets te ver van Diekirch.Zou anders een mooi buitenverblijf zijn met af en toe een B & B erin.

dani

ja, de prijs is minimum natuurlijk.  Die zal wel een stuk omhoog gaan bij het bieden !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Dirky

Meestal een ramp om er iets energie-zuinig van te maken...
Ik zou eerder in Zuid Frankrijk zoiets zoeken. :)

Liever een stationneke waar nog een trein voorbij komt (bijvoorbeeld Gutenstein, Duitsland)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Dirky op 18 februari 2015, 11:54:08 AM


Liever een stationneke waar nog een trein voorbij komt (bijvoorbeeld Gutenstein, Duitsland)
en 's nachts klagen van het lawaai ! Groeten Peter ;)

Steam.N

Citaat van: Dirky op 18 februari 2015, 11:54:08 AM
Meestal een ramp om er iets energie-zuinig van te maken...
Ik zou eerder in Zuid Frankrijk zoiets zoeken. :)

Klopt. 
Bovendien is de kans groot dat de oorspronkelijke look binnenin ook al verdwenen is ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Chrisrail

#10
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Steam.N

 ;D ;D ;D

Ik heb nog getwijfeld om het "loek" te schrijven ...   ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

SuSke

Het oorspronkelijke deel kan me charmeren, maar die aanbouw is je reinste aanfluiting van esthetiek. Daar is nog werk aan (en ook aan de binnenkant).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

tsjoektsjoek

voor die 135.000 euro heb je bij ons nog niet eens een 2 kamer appartementje
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

chef garde

Citaat van: tsjoektsjoek op 18 februari 2015, 17:33:35 PM
voor die 135.000 euro heb je bij ons nog niet eens een 2 kamer appartementje
Voor dat geld koop je hier een garage, meer niet! ....