Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Wekelijkse kost

Gestart door loebaske, 27 januari 2015, 12:28:49 PM

SirGresley

Goed gevonden met die stippellijnen Loebaske!
Laat ze maar commentaar geven, het is UW baan en daar maakt ge wat ge wilt!!  8)
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

loebaske


sdz1976

Coooooooooooooooooooooooool 8) 8) 8)

Grtz,

Samuel
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

Dirk ????? 

Volgens mij bedoel je  "Heel mooi, Eric".  En daar sluit ik me bij aan :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

was zomaar een tijdelijk zicht, de draden moeten nog bevestigd worden, net zoals de afvoer naar beneden, want er lopen geen elek. draden boven het spoor...


Steam.N

Citaat van: dani op 21 september 2015, 08:46:23 AM
Dirk ????? 

Volgens mij bedoel je  "Heel mooi, Eric".  En daar sluit ik me bij aan :-)

Oepsie  :o :(
Sorry Eric.  Waardering blijft natuurlijk  8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stieven76


Durango

Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Roel G.

Eric

Dat ziet er behoorlijk netjes uit  :D
Vanwat heb je die betonpijlers gemaakt onder de brug?? Werk je met een grassmaster of iets dergelijk voor het aanleggen van de natuur?

Mvg Roel

loebaske

#147
Die betonpijlers zijn gemaakt van pluimkarton, ik gebruik een zelf gemaakte grasmaster, simpel en goedkoop

Is een elektrische vliegen mepper, wat elektronica veranderen en een zeefje van Blokker/Action er in monteren en klaar is kees...






dani

en wat heb je aan de electronica veranderd, Eric ?   Ik heb gewoon dat zeefje er in gesoldeerd en klaar ...

Heb jij de voltages nog opgekrikt ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske

Oei Dani, zou dat eens moeten opzoeken, is ondertussen enkele jaartjes (10j ? ) geleden, weet dat ik er weerstanden heb veranderd, zodat er meer  spanning komt tussen zeef en kroko....en soms gevoel ik het wel, is toch een pak meer dan een normaal vonkje van zo een vliegen mepper  ;) ;) ;)