Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Nieuwe dienstregeling 14 december 2014

Gestart door Michiel, 12 december 2014, 09:45:22 AM

marc goovaerts

Citaat van: rgp op 11 maart 2015, 10:00:31 AM
Marc, heb je ooit iets gepland, moeilijker dan verlof ?  Ik denk het niet.
We werven bij de NMBS aan, stel je kandidatuur, maar als je slaagt, loop niet weg voor je de ideale treinplanning hebt geproduceerd, he ::)
Roland
Twee keer je tong ronddraaien of proberen na te denken voor je zoiets schrijft...  >:(
Ja hoor, straatfeesten voor 100 man van a tot z was het simpelste. ALLE publiciteit voor een auto-importeur 15 jaar ontwerpen, schrijven, fotograferen, fotogravure en druk organiseren en controle aan de drukmachine tot in het buitenland. Ik was waarschijnlijk elke dag nog aan het ontwerpen en coƶrdineren wanneer jij al lang in je bed lag. Idem weekends (nachten en weekends onbetaald). Een gewoonte sinds mijn vijftiende, als het je interesseert stuur ik je mijn 4-pagina CV.
Maar verlof heb ik dan weer nooit gepland. Wegens (zie hierboven) toen geen tijd, nu geen geld.

En ja hoor, ik heb ook al bij de NMBS gesolliciteerd. Maar in mijn vakgebied hebben ze liever pubers. Die je aan de NMBS-aanwervingsstands bijna in het gezicht uitlachen als je naar een mogelijke job vraagt.

centauri167

Niets van aantrekken Marc er zijn er die de waarheid niet aankunnen ...

OlivierV

Citaat van: ward op 11 maart 2015, 13:39:00 PM
Citaat van: OlivierV op 11 maart 2015, 08:56:53 AM
Mijn beestenwagen was vandaag eens 9 rijtuigen lang. Resultaat=een zitje kunnen scoren in 2deklas. Na Wetteren stonden de gangen wel vol.

Meer dan 9 rijtuigen kunnen ze moeilijk gaan inzetten;
dan komt de trein aan meer dan de helft van de perrons er niet volledig aan..
Dat weet ik ook wel, maar het is al een enorme verbetering tov 6 stuks.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

rgp

Marc,

Proficiat, en ik geloof je.  Alleen begrijp ik dan (zal wel aan mijn jeugdigheid liggen) dat je dan zo een reactie plaatst.  Je weet dan toch zelf wel dat er een hele hoop factoren bij komen kijken die de "gebruiker" niet ziet.
Bij een overheidsbedrijf komen dan nog alle drukkingen van de plaatselijke potentaten.

En ikzelf, oh niets bijzonder. 12 jaar in het buitenland gezeten; grote dorpen ondeerhouden (+/- 1.000 woningen), industriƫle gebouwen onderhouden en gebouwd, .....

Oh ja verlof, dat plan ik ook gezien ik geen strandligger ben.  Heb al veel geleerd tijdens mijn vakanties.

Roland