Allemaal al bedankt voor de positieve commentaren op ons werk.
De volgende opendeur zou doorgaan op 8 oktober, aankondiging volgt nog nadat ik een affiche voor hier op het www in mekaar gebokst heb.
Thema wordt NMBS jaren '70 op de beide banen van de club en we proberen uiteraard ook nog weer een gastbaantje (misschien 2) uit te nodigen, maar meer volgt later bij de aankondigingen.
Na 6 dagen Rock Werchter als Crew (dat is vrijwilliger zijn en regelmatig de kans krijgen om wat optredens mee te pikken) half verwaaid op club geraakt ben, begon ik maar met verder werken aan de achtergronden.
Rik verwijderde eerst nog even wat borstelhaartjes, dit werd tijdelijk bijgewerkt met blauw (ook wel gekend als de blauwe konijntjes volgens sommige clubleden). Die worden dan volgende week weer bijgewerkt zodat het weer mooi in het geheel past.
Verder ben ik begonnen met een lichte witte waas op de rechter- en aangrenzende achtergrond, alsook het schilderen van het achtergrondgroen. Tot nu toe heb ik vrij bevredigende resultaten geboekt.
Evolutie achtergronden by
AMSAC Ghent, on Flickr
Af en toe het geleverde schilderwerk presenteren vind ik zeer belangrijk, het geeft een beeld of je wel of niet goed bezig bent.
Tot nu toe valt het reuze mee, enkel motet de hemel nog heel wat helderder gemaakt worden zodat de overgang aan de naad minder bruusk wordt.
Op de achtergrond is de uiterst linkse bak nog te zie, daar gaan we na deze bak binnen een week of 3 mee verder.
Presentatie hemel + achtergrond by
AMSAC Ghent, on Flickr
Toedeloe