Nieuws:

Nu in MSM 259 TEST: REE Sggmrss 90 * ROCO Strukton Hybride

Hoofdmenu

Melsbeke Statie

Gestart door reeves, 14 augustus 2014, 19:48:35 PM

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

reeves

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

loebaske

Er is al leven in Melsbeke  ;) ;)

doomslu

Ja ja, dat komt goed hoor!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Cozzy

Erg sfeervol!
Doe zo vooral voort!  ;)

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

wimhelsen

Hoi Tom,

wel een hele mooie baan.
Wanneer is het opendeurdag?  ;)

groet

Wim
HO märklin digitaal, NMBS, III

reeves

Awel, iedereen die eens wil komen zien is welkom, kan enkel m'n ervaringen delen met de mogelijke bezoeker en der zijnder al een paar gepasseerd die het zeker de moeite vonden

Groet Tom

philippe_007

Inderdaad, vond het zeker de moeite.
En naast de baan krijg je ook nog een leuke babbel aangeboden en een mooie collectie rijdend materiaal te zien. Om de vingers van af te likken...

OlivierV

Citaat van: philippe_007 op 14 september 2015, 15:02:14 PM
Inderdaad, vond het zeker de moeite.
En naast de baan krijg je ook nog een leuke babbel aangeboden en een mooie collectie rijdend materiaal te zien. Om de vingers van af te likken...
En een Duvelken?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

reeves

reeves

Heren,

Voor m'n steengroeve zoek ik dus rondom zand te leggen dus onverhard gelijk ze zeggen, nu het zand kan je dat op de normalen manier bevestigen?
Verdunde houtlijm met drupje dreft en soppen maar?

Zoek wel een soort toegangsweg aan te leggen maar deze zal er ook zanderig uitzien door het weggewaaide steengruis en zand van de groeve.

Als iemand tips heeft hoor ik het graag, ook misschien een tip ivm het soort zand dat ik het best zou gebruiken.

Groet Tom

Kautenbach

Speelzand, en leggen in verdunde houtlijm ;)

reeves

reeves

Beetje verder gedaan aan ballasten en aankleden met wat groen, nog te doen, airbrushen van de spoorstaven, drybush ballast en hier en daar wat extra groen.

Groet Tom