Melsbeke Statie

Gestart door reeves, 14 augustus 2014, 19:48:35 PM

Gerolf

Mijn oprechte deelneming, Tom
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

OlivierV

Veel sterkte toegewenst ook van mijn kant uit.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Snobby Crash

Mijn deelneming Tom !

Geert

Chrisrail

.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Rangeerduivel

Ook van hieruit innige deelneming Tom,

:(

just4fun

Tom, m'n medeleven voor u en uw naasten.

Paul

reeves

Heren,

Alé weer nen tegenslag, opt werk een ongeval gehad, van twee meter hoogte naar beneden gevallen..... Resultaat gebroken elleboog en teen , heup die blauw ziet en pijnlijke knie.

Na er eens over gedacht te hebben even een koude rilling gehad, voort zelfde geld was ik minder goed terecht gekomen en was den deze hier nu nu niet meer.

Het gaat snel heel snel, ik hoop dat de breuken goed herstellen want nu kan ik niks, teen gespalkt en arm in 90* plaaster pffffff

Groet Tom

loebaske

Ik ken dat en was maar een trapladder, had ik ook verkeerd gevallen (op men modulles met men nek) was ik ook de pijp uit...

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

raf

ken ik, ook
kieke lader naar de zonder en bij het afdalen met materiaal in mijn handen met mijn broek aan een uitstekend stukje blijven hangen
en inderdaad dan gaat het snel de berg af mijn gedacht

spoedige herstelling zou ik zeggen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Bolje

Aiai, Tom.

Spoedig herstel.
Plaaster, geen leuk vooruitzicht met deze warme dagen.  ???
Vele groeten,
Ronald

Gerolf

Oei, Tom. Dat is niet tof  :o
Hopelijk kan je snel toch iets leuks vinden om te doen - terwijl alles geneest
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

fotowedstrijd gewonnen ? Dat je een gat in de lucht sprong ?  ;D ;) Nee alle gekheid op een stokje spoedig herstel toegewenst !
En hopelijk dat je meer ongeluk bespaard wordt dit en de komende jaren !

Groeten Peter ;)

Huugooke

Waar een wil is is een weg jong; ik heb met zo'n plaaster mijne kleine pap gegeven en computerprogramma's geschreven (soms tegelijk).
Alleen als die plaaster er af gaat, dan gaat ge nog even afzien!  ;D