Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Ervaringen met de Belgische detailhandel!

Gestart door Havoc, 11 augustus 2014, 12:23:53 PM

adrievans

Citaat van: Rangeerduivel op 14 december 2014, 12:38:17 PM
Vrijdagvoormiddag iets gekocht op Ebay bij een Belgische webwinkel,
betaald met Paypal,en zaterdagmiddag stond de postbode er mee aan de deur.
Het kan niet altijd negatief zijn..!

;)

Getver,wat vervelend nou,niets te zeuren. ;) ;) ;)
(Grapje,niet persoonlijk bedoeld hoor)
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

raf

ja wa komt ge hier doen eigenlijk
het gaat hier over dat het NIET goed gaat

jong hoe moeilijk moet het lezen wel niet zijn
hahahahaha

ja ok soms gaat het wel eens goed

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

hirochima en nagasaki dacht ik maar tis een tijdje geleden dat ze dat daar gedaan hadden

LOL

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

#274
Citaat van: Johnnytrein op 14 december 2014, 14:38:37 PM
Waar leveren postbodes op zaterdag pakjes?

Sedert kort levert Bpost OP ZATERDAG EN OP ZONDAG pakjes aan huis!
Het is niet de postbode van alle dagen,de pakjes worden gebracht met het kamionetteke.

In het nieuws geweest een paar weken geleden...
Mogelijk alleen in de beschaafde wereld,dus misschien niet in het Antwerpse... :D :D

;)

Huugooke

Citaat van: Rangeerduivel op 14 december 2014, 15:10:06 PM
Citaat van: Johnnytrein op 14 december 2014, 14:38:37 PM
Waar leveren postbodes op zaterdag pakjes?

Sedert kort levert Bpost OP ZATERDAG EN OP ZONDAG pakjes aan huis!
Het is niet de postbode van alle dagen,de pakjes worden gebracht met het kamionetteke.

In het nieuws geweest een paar weken geleden...
Mogelijk alleen in de beschaafde wereld,dus misschien niet in het Antwerpse... :D :D

;)
Toch wel (ben me een bult verschoten)
Was inderdaad niet de gewone pakskesdrager.

janieburton

Citaat van: Rangeerduivel op 14 december 2014, 12:38:17 PM
Vrijdagvoormiddag iets gekocht op Ebay bij een Belgische webwinkel,
betaald met Paypal,en zaterdagmiddag stond de postbode er mee aan de deur.
Het kan niet altijd negatief zijn..!

;)

Dat is zeer zeker positief!

Maar....... de postbode heeft op zaterdagmorgen toch alleen een krantenronde. En op zondag zijn er proeven met bedeling van pakjes van Bpost met mensen niet in dienst van Bpost 8)

Of is dat een extra service van de postbode?
 

Rangeerduivel

Mijn schoonmoeder heeft op zaterdagmorgen ook gewone brievenpost ontvangen...
En ja,pakjesbedeling op zaterdag én zondag is een nieuwe service van Bpost,
de concurrentie maakt het hun warm aan het g*t,ze moeten in actie schieten!

;)

Peter

Vanmorgen twee pakjes ontvangen met de Post (nou ja, een pakje en een doos)
Blijkbaar staken die mannen vandaag (Antwerpen-Kiel en Hoboken) dan toch niet. Ook de normale brievenbesteller is op
het gewone uur langs geweest. Dus niet alles is negatief hé.

1 pakje met een set van twee EAOS wagens van B-Models en een groot pak met  teezet toestel  (Merk Teekanne want die hebben veel betere vruchtentees in capsules)
voor mijn echtgenote.
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Hier hebben ze weer een briefje in de bus gestoken terwijl er volk thuis was. Ze doen niet eens de moeite om te bellen. Enfin, ze staken niet, dat is toch al iets.

Vraag me wel af wat het is. Zijn 4 pakjes op komst: 2 uit China, 1 uit Italië en 1 uit Nederland. Dat laatste is pas vandaag verstuurd, dat lijkt me dus niet mogelijk.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Sattrickske

En hier was wel iemand thuis toen de post aanbelde deze morgen.  Enig probleem, was aangetekend en ikke was niet thuis.  Vroeger volstond een kopie van mijn ID-kaart, maar deze keer deed onze facteur lastig en wou het pakje niet aan ons ma geven (zijne nieuwjaar nog niet gehad zeker?).  En dan de facteur maar sakkeren dat 'm da pakske nu moet meezeulen tot aan de Carrefour Express waar ik het morgen mag ophalen; tja hoe onnozel kan de post dan zijn?  Sorry, maar ik snap het niet goed meer zenne...
Voor mij geen probleem, diene Carrefour is open tot 19u en ligt op mijn weg naar huis...

Havoc

PostNL Belgium heeft weer bij de buren geleverd zonder iets in de bus te steken. Aangetekend pakje, niemand iets moeten aftekenen. Die kloefkappers zijn echt wel ondermaats qua service.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Houdini

Citaat van: Havoc op 15 december 2014, 19:21:47 PM
Hier hebben ze weer een briefje in de bus gestoken terwijl er volk thuis was. Ze doen niet eens de moeite om te bellen. Enfin, ze staken niet, dat is toch al iets.

Vraag me wel af wat het is. Zijn 4 pakjes op komst: 2 uit China, 1 uit Italië en 1 uit Nederland. Dat laatste is pas vandaag verstuurd, dat lijkt me dus niet mogelijk.

Hier zijn ook enkele pakjes op komst via PostNL. Tot op heden nog geen enkele ontvangen (waarbij er eentje al zeker een week geleden verstuurd is  >:( )

centauri167

Citaat van: Havoc op 16 december 2014, 22:25:44 PM
PostNL Belgium heeft weer bij de buren geleverd zonder iets in de bus te steken. Aangetekend pakje, niemand iets moeten aftekenen. Die kloefkappers zijn echt wel ondermaats qua service.

Die onderaannemers van bedrijven zoals PostNL maar ook de andere koerierfirma's worden pas betaald ( en das ook gene vette ) als het pakje effectief is afgeleverd. Die mensen denken ook enkel aan hun geldbeugel.
Die bedrijven verkloten op die manier hun service, maar eigen personeel moet je nu eenmaal wel betalen of het afgeleverd is of niet.

janieburton

Citaat van: centauri167 op 17 december 2014, 10:55:08 AM
Citaat van: Havoc op 16 december 2014, 22:25:44 PM
PostNL Belgium heeft weer bij de buren geleverd zonder iets in de bus te steken. Aangetekend pakje, niemand iets moeten aftekenen. Die kloefkappers zijn echt wel ondermaats qua service.

Die onderaannemers van bedrijven zoals PostNL maar ook de andere koerierfirma's worden pas betaald ( en das ook gene vette ) als het pakje effectief is afgeleverd. Die mensen denken ook enkel aan hun geldbeugel.
Die bedrijven verkloten op die manier hun service, maar eigen personeel moet je nu eenmaal wel betalen of het afgeleverd is of niet.

Al die koeriersbedrijven werken met zelfstandige bestellersuitzondering is UPS, zodus hoe meer ze leveren hoe meer ze betaald krijgen, wanneer ze leveren maak niet uit voor de opdrachtgever.