Brossel 551.

Gestart door Stefan Appelmans, 09 juni 2014, 21:12:06 PM

Stefan Appelmans

De "Nieuwe Brossel 551 is aangekomen".



Aan de "algemene aanvraag" heb ik enkele kisten terug gemaakt.
De kist, de zetels, de ruiten, de losse ondredelen,... Zonder meer.
E mail AUB...
stefan.

Peter

Geen reakties?

Prachtige bouwset Stefan

Ben alvast begonnen aan de bouw. Draadje te volgen onder "Ooit zal het klaar zijn"
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Ik kijk een beetje jaloers naar deze 551 in H0. Had dit N geweest, had ik meteen meegedaan. Prachtig initatief!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

PeterVG

Ook hier veel belangstelling voor dit prachtig initiatief. Stefan heeft mijn pm nog niet ontdekt dus wacht ik rustig af.

Stefan Appelmans

Citaat van: Michiel op 14 juni 2014, 14:15:33 PM
Ik kijk een beetje jaloers naar deze 551 in H0. Had dit N geweest, had ik meteen meegedaan. Prachtig initatief!

Daar kan "eventueel aan gedacht worden" Juist, nog geen in "N". Een zonde.
In de winter... Ik moet toch in de kelder blijven. Nu ook, maar ja... ;D
Als het komt zeg het ik wel! Laat het me niet vergeten.
Stefan.
stefan.

Michiel

Zijn deze kappen geen afgietsels van een Keyser Brossel? In N zou je het model helemaal van scratch moeten maken!? In de kookwas gooien werkt niet altijd. In elk geval ben ik uiterst benieuwd waarmee je van uit de kelder gaat tevoorschijn komen!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

59erke

inderdaad zeer prachtig modelletje

Als het ooit beschikbaar is in N is hier zeker ook interesse. Zou prachtig staan naast mijn type 46  :D
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Stefan Appelmans

Citaat van: PeterVG op 14 juni 2014, 14:32:06 PM
Ook hier veel belangstelling voor dit prachtig initiatief. Stefan heeft mijn pm nog niet ontdekt dus wacht ik rustig af.

Geen mail gekregen, Peter...
stefan.

guy holbrecht

Ik heb deze week ook een mailtje gestuurd. Loopt er iets fout bij het mailprogramma aan dit forum verbonden?

Groeten,
Guy

PeterVG

Ik heb ook twijfels Guy.
Net Stefan weer een mailtje gestuurd en mijn box met verzonden items blijft leeg terwijl ik wel een verzendbevestiging ontvangen heb :-\

Metpetergaathetbeter

ik stuurde er eentje(sorry een pm) en kreeg antwoord weliswaar over iets anders !
Groeten Peter ;)

doomslu

Spreken jullie over mails via het forum of een boodschap via 'berichten'?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Heb dit ook al ondervonden.
Ik vermoede echter dat het aan mijn PC lag, doch nu ben ik er niet meer zo zeker van
Vorige week nog twee keer geprobeerd. Een keer was het gelukt, de tweede mail bleek niet aangekomen, maar met mijn eigen mail programma (Outlook) was die nadien wel aangekomen. raar hé
Met vriendelijke groeten
Peter

guy holbrecht

Luc,

Via een pm langs het forum.

Groeten,
Guy

doomslu

Ik heb het getest en inderdaad, het werkt niet.
Geen idee waarom...  :-\ :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *