Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

opnieuw

Gestart door swarol, 24 maart 2014, 15:39:04 PM

swarol

Vandaag begin ik opnieuw.....
Heb nu een tafel van 2 m20/1/20, het idee is van een enkel spoor ( verstrengelde ovaal) met rangeer mogelijkheden, digitaal ho...
Niet teveel sporen maar met scenery mogelijkheden.

Het idee, rustig dorpje met omringende industrie, rangeren is hier de hoofd zaak ,personenvervoer een enkele trein. Type jaargang IV. Deze week ga ik nog een digitale kraan aanschaffen zodat het rangeerterrein er rond kan gebouwd worden.

Foto's volgen nog.  :D
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

dit is de layout.....
kan me iemand zeggen hoe ik foto's plaatst aub ben dat helemaal vergeten  :o
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Steam.N

#2
Swa,  lees dit draadje  nog eens.
Of was het dít ?

In het kort:
- zet je fotos op PhotoBucket of Flickr
- set de link naar de foto tussen IMG en /IMG tags (dus tussen rechte haakjes) in de tekst hier in je berichtje.

Daar staat duidelijk wat te doen  ;)
Succes !




[Edit:]  typo verbeterd.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

swarol

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

#4

Dit is het plan
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

ToThePoint

Hoi Swa

Terug van heel lang weggeweest ?
Toen jij actief was op het forum woonde ik nog in Zwijndrecht bij die !@#$%%%^&&^%*^*(*.
Maar zit nu ruim een jaar te Kapellen in het eigen huis.

Allee veel plezier met het nieuwe project.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

swarol

Tof dan zijn we van de zelfde gemeente...als zin hebt ben je altijd welkom om samen over treinen te praten
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Gerolf

Eenvoudig, compact plannetje.
Toch opletten met rails die hier en daar erg dicht bij elkaar liggen

Veel plezier er mee !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

swarol

Achteraan komen de rails in trapsgewijs, dus van hoog naar iets lager en dan vlak, aanpassingen kunnen nog altijd gebeuren Gerold  ;)
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol


In deze bus zou ik graag knipperlichten plaatsen, maar welke sterkte en waar te verkrijgen
Op voorhand bedankt
Swa
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

Gerolf

Het is mogelijk dat zoiets in kit bestaat, maar ik vrees dat je zelf met smd-ledjes en zo aan de slag moet.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

swarol

Ai ai ai daar vreesde ik al voor en heb daar momenteel 2 linkse handen voor ( ken weinig van Electronics),

maar we gaan het proberen goede leerschool. Thx Gerolf
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

Voor kerstmis veel materiaal gekregen voor de trein, zoal vb van men oudste zoon,

2 personen wagons Harry Potter spijtig ze waren marklin maar even de wielen aanpassen en toffe cadeau.
Ook iets helemaal ander het huis van de film psyco Alfred hichcok is met verlichting en de moeder om voor het raam te zetten in ho
Andere zijn olietanks, voetgangersbrug enz nog heel wat werk om ze te maken...

Maar dat is het leuke aan deze hobby, ben je even uw sporen beu kan je naast uw tafel wat anders doen....verveeld nooit

Groetjes swa
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol



Deze foto van de bredabaan Merksem, ga ik gebruiken voor de kinderkopjes na te bootsen. Ook zitner meer in de foto zo als de opstelling fietsers tegenover het andere verkeer enz
Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa

swarol

Voor kerstmis wagenset gekregen '' hogwarts express'' van Harry Potter , mooie wagens maar een foutje is marklin dus moet ik de wielen vervangen,

Als de trein niet rijdt... kan hij ook niet te laat komen... Groetjes Swa