Nieuws:

Nu in MSM 253 DIVERSE: Recensies * Beurstip * Verkiezing van model van het jaar * Inhoudsopgave 2024

Hoofdmenu

Bestellen Tpe 6322 met 3 bijhorende goederenwagens uit MSM 134

Gestart door Snobby Crash, 28 februari 2014, 12:29:54 PM

theedooz

Bericht retour!  ;D

@Loebaske: de normale prijs van de reguliere set is € 59,- en die van de MSM set volgens deze site € 64,90 waar ik ± 23% abonnementskorting vanaf gehaald heb.
Zo raar is deze prijs dus niet, want ze zijn nog steeds nieuw en ongebruikt.
Ik ben benieuwd wie ze je wil verkopen voor € 30,-  ;)

bollen neus

Metpetergaathetbeter

onder het motto een NEE heb je en een Ja kun je krijgen(/kopen) :-\

philippe_007

Ik zal toch niet wachten tot ik setjes kan vinden aan 30€

Maar toch een vraagje:
Er zijn baar 3 verschillende sets verdeeld tijdens de actie:

Set 1 bevat de wagens:
     21 88 135 5 764-0
     21 88 135 5 765-7
     21 88 135 5 769-9

Set 2:
     21 88 135 5 756-6
     21 88 135 5 757-4 en
     21 88 135 5 758-2

Wat zijn de nr's van de 3de set?

Op de site van Van Biervliet zijn de sets 45.700 en 45.701 te koop, welke wagennummers bevatten deze?

loebaske

Eigenlijk ben ik niet dringend op zoek naar die wagons, heb er voor het moment 25stuks (ook andere merken) was maar als iemand er echt van af wou ik daar een prijske heb opgekleefd dan heb je toch iets gekregen voor die wagons, als je die kunt verkopen voor 50€ mij niet gelaten, geraak je ze niet kwijt aan de straatstenen laat het me weten.....

OlivierV

Citaat van: loebaske op 20 november 2014, 08:13:21 AM
Eigenlijk ben ik niet dringend op zoek naar die wagons, heb er voor het moment 25stuks (ook andere merken) was maar als iemand er echt van af wou ik daar een prijske heb opgekleefd dan heb je toch iets gekregen voor die wagons, als je die kunt verkopen voor 50€ mij niet gelaten, geraak je ze niet kwijt aan de straatstenen laat het me weten.....
€30 is misschien wat weinig, al zou ik dat ook wel zien zitten dan, je betaalt soms wel al €10 of meer voor een oud liliput wagentje.
€45 lijkt mij dan toch een iets mooiere prijs. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Chrisrail

.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Geert

Er is ook onderscheid tussen 2 en 3-rail, eigenlijk zijn er 6 set's   ;)

hoe het met de nummering zit weet ik niet...

Geert
Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB

Geert

Citaat van: theedooz op 19 november 2014, 14:10:26 PM

de normale prijs van de reguliere set is € 59,

bijna juist, volgens MSM actie is de normale prijs: 64,90€. Toch slaagt er een modelspoorwinkel in het Antwerpse er in een promotie te doen: normale prijs: 71,20€, nu 62,50€...

Geert

Rangeerduivel

Den truuk met de korting;
Sommige warenhuizen passen die ook toe

"NU PROMOTIEPRIJS"
voor bvb "MAAR 300€"

Bijna niemand denkt er aan dat het item anders ook maar 300€ of zelfs minder kost! ;D

;)

Geert

Ik weet het, maar spijtig genoeg realiteit. Er zijn in het Antwerpse de laatste jaren heel wat modelspoorwinkels verdwenen. Deze is een recente nieuwe op de markt. Maar met zulke praktijken, vergeet het, ik kom er nooit...

En ik kan van deze winkel nog wat voorbeelden aanhalen, maar het ging hier over de MSM actie.

Geert

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 20 november 2014, 18:00:31 PM
Den truuk met de korting;
Sommige warenhuizen passen die ook toe

"NU PROMOTIEPRIJS"
voor bvb "MAAR 300€"

Bijna niemand denkt er aan dat het item anders ook maar 300€ of zelfs minder kost! ;D

;)
flauwe praat in een grootwarenhuis zou het 299 euro geweest zijn ! Het zijn van de wagons aanbevolen prijzen uiteindelijk vraagt de winkelier toch wat hij wil !

Groeten Peter ;)

theedooz

Citaat van: Geert op 20 november 2014, 17:53:50 PM
Citaat van: theedooz op 19 november 2014, 14:10:26 PM

de normale prijs van de reguliere set is € 59,

bijna juist, volgens MSM actie is de normale prijs: 64,90€. Toch slaagt er een modelspoorwinkel in het Antwerpse er in een promotie te doen: normale prijs: 71,20€, nu 62,50€...

Geert

Ik zei ook: de reguliere set, dus de gewone uitgave van B-Models. Die actieset is inderdaad iets duurder. Spijtig voor iedereen die er maar 30 euro voor over heeft; ze zijn verkocht!

EVP

Ondertussen hier ook aangekomen per post. Degelijk ver-en ingepakt!  Test..... ideaal verlopen, nu nog eventjes "inrijden"

Johnnytrein

Hier is deze set ook gearriveerd ongelofelijk goed verpakt, wegens grootvader geworden nog niet kunnen testen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about