Oeso-rapport: België in top 20 alfabetisch gerangschikte landen

Gestart door Pol, 31 januari 2014, 20:54:57 PM

Pol

We doen het dus blijkbaar goed! En al diegenen die Vlaanderen en Wallonië willen splitsen denken misschien best nog maar eens na! Kijk maar wat er met het vroegere Birma gebeurd is ....
En euh ... cijfers liegen niet ook al zijn het letters hé!  ;D ;D ;D

http://www.raaskalderij.be/2014/01/oeso-rapport-belgie-in-top-20-alfabetisch-gerangschikte-landen/
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Klaas Zondervan

Nederland komt er dan maar bekaaid af. Toch eens nadenken over een naamsverandering. Het beste wat ik kan verzinnen is Bovenbelgië, maar dan komen we in de lijst toch nog onder België te staan. Hmm, toch maar even verder denken.

Pol

Citaat van: Klaas Zondervan op 31 januari 2014, 21:13:34 PM
Nederland komt er dan maar bekaaid af. Toch eens nadenken over een naamsverandering. Het beste wat ik kan verzinnen is Bovenbelgië, maar dan komen we in de lijst toch nog onder België te staan. Hmm, toch maar even verder denken.

;D ;D ;D ;D ;D ;D
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Pol

Citaat van: SuSke op 31 januari 2014, 22:06:55 PM
cursus "hoe bewijs ik 'on)zin"  :)  ;)  :D  8)

Klopt! Ik moet echter toegeven dat toen ik dit "artikel" de eerste keer voor ogen kreeg, ik het twee keer heb moeten lezen eer ik eigenlijk goed doorhad wat er precies aan de hand was .... ('k Moet wel toegeven dat ik de afgelopen tijd wat trager denk dan normaal hoor!  ;))
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

raf

Ja kan van de Nederlanders zeggen wat je wil maar wat het koning huis aangaat hebben ze betere marketing gedaan dan hier in België.
Hun Koningin word dagelijks een paar keer vernoemt op de tv stations en die van ons ??????
Je gelooft het niet maar toch is het zo want kijk.

De MAXIMA temperaturen voor midden Nederland zijn XXXXX.

gr raf en van de Oeso rapporten lig ik zeker niet wakker
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Dirky

Citaat van: Pol op 31 januari 2014, 22:33:18 PM
('k Moet wel toegeven dat ik de afgelopen tijd wat trager denk dan normaal hoor!  ;))

Of je dacht vroeger sneller dan normaal  :D ;D

Pol

Citaat van: raf op 01 februari 2014, 10:16:35 AM
Ja kan van de Nederlanders zeggen wat je wil maar wat het koning huis aangaat hebben ze betere marketing gedaan dan hier in België.
Hun Koningin word dagelijks een paar keer vernoemt op de tv stations en die van ons ??????
Je gelooft het niet maar toch is het zo want kijk.

De MAXIMA temperaturen voor midden Nederland zijn XXXXX.

gr raf en van de Oeso rapporten lig ik zeker niet wakker

Ja ... dat zouden Frank en Sabine (en de anderen) hier gerust mogen aanpassen: "Vandaag halen we Mathilde van 7°C"  ::) ;D ;D ;D ('k Denk dat het dan in Nederland ineens warmer zou zijn dan hier in België, maar ik kan me vergissen ...  ??? :-\ ;) :D)

CiteerOf je dacht vroeger sneller dan normaal  :D ;D
Dat zou natuurlijk ook kunnen hé!  ;D ;D ;D
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

tsjoektsjoek

....indien Belgie gesplitst word in Vlaanderen en Wallonie dan maakt men een vette duikeling op de ranglijst en staan die (H)Ollanders ineens
toch weer hoger, en laten Frank en Sabine gewoon doen zo als ze het nu doen en geen Piet Paulusma worden.
de sport verloedert
modelspoor verbroedert