nieuwe uitdaging !

Gestart door Metpetergaathetbeter, 02 januari 2014, 22:06:43 PM

Metpetergaathetbeter

men vroeg mij of ik de taak op mij zou willen nemen om de eerste 2 doelwachters uit dit filmpje te willen verzorgen en door handoplegging de pijn te willen wegnemen ;
http://www.youtube.com/watch?v=uYiqnDeKOI8

Groeten Peter ;)


Steam.N

En jij, goeie ziel, je offert je weer op zeker ?
Man man man, de hemel is niet groot genoeg voor je  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

OlivierV

'k Heb zo het gevoel dat de jongeheer Peter z'n batterijen serieus opgeladen zijn vandaag.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

ik denk niet dat het zijn batterijen zijn maar inderdaad zijne jongeheer die scherp staat... misschien al te lang "inactief" ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 02 januari 2014, 22:16:04 PM
misschien al te lang "inactief" ?

ik heet niet dani zunne !

Groeten Peter ;)

OlivierV

Ik denk dat dani iets anders bedoelt, maar ik kan mij ook vergissen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Olivier, gij zijt toch de eerste die zou moeten weten dat ik bij eerste zoniet de eerste ben om met zo dingen mee te zijn, natuurlijk weet ik dat het niets met winterslaap te maken heeft ! Gewoon eens terugplagen ! ;)

Groeten Peter ;)

Steam.N

Citaat van: dani op 02 januari 2014, 22:16:04 PM
ik denk niet dat het zijn batterijen zijn maar inderdaad zijne jongeheer die scherp staat... misschien al te lang "inactief" ?

LOL  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }