Nieuws:

Nu in MSM 270 TEST: NMBS reeks 17 van A.C.M.E./Treinshop Olaerts | L.S.Models I11 OUIGO | L.S.Models I11 EuroCity | NMBS stortwagen type 1212H van REE | Autotransporter TA52 van Makette | Kato Class 66 Lineas met geluid | Stoomloc nummer 4 VSM van ESU

Hoofdmenu

Forum des trains 1/160 Belge

Gestart door Michiel, 12 november 2013, 14:07:43 PM

Michiel

Langs de Waalse kant is een nieuw initiatief om Belgische N rijders te verzamelen in 1 gemeenschap. Dit met het doel om meer slagkracht te hebben bij het formuleren van wensen naar producenten toe. Het is nieuw, het is voornamelijk (nog) franstalig, maar het is een nobel initiatief.

http://forum.trains-160.be/
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

marc goovaerts

De Waalsekant heeft zelfs rekening gehouden met nederlandstaligen ! Mooi.

railrunner

Michiel,

Bedankt voor uw berichtje.  Prima initiatief.  Langs de Vlaamse kant zijn er ook gelijkaardige ideeen, alleen andere initiatieven, dus alles samen, dat moet lukken!

Groetjes, Jim.