Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Inschrijvingsprijzen bij Van Biervliet

Gestart door Kedeng Kedeng, 07 maart 2006, 19:23:50 PM

GeM

Efkes terug on-topic. De prijzen lijken me zeer scherp: Ik bespaar me tov mijn andere leverancier maar even 100? op 4 51'ers en de M* 59
VBV krijgt mijn bestelling voor dit jaar.
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

loebaske

bedank SVVANDER, misschien niet de beste,
maar toch een alternatief.
Heb in een cat. van Roco 2006 een 59 zien staan
en als ik me niet vergis was dat maar een 69?
en wat is het verschil tussen die van TRIX 59 ?

Als dat hier zo verder gaat, kan VBV aan al diegene
die via dit forum een bestelling plaatsen, meteen
ook 5? korting geven, want zal rapper oplopen
dan 5stuks bestellen.....
Kristof [:)] wa peisde daarvan?[:o)]
ikke moet nog men bestelling plaatsen....
greetz  Eric

Jurgen

De Trix 59 is eigenlijk een model van M?rklin. Dit model is volledig op schaal terwij de Roco versie dat niet is.
Dat betekent ook een enorm prijsverschil van zo'n 100 tot 150? (afhankelijk van winkel tot winkel).
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

Ik koop mijn modeltreinen altijd bij Van biervliet, ben daar heel tevreden over.
maar dit jaar hebben ze heel scherpe prijzen, komt vast omdat de nieuwe winkel 5 jaar bestaat.
Tom

loebaske

Bedankt Jurgen, dat weet ik nu ook weer...
Eric

vdr

he GeM
das van horen zeggen ,da ik daar veel zit ,t'is voor mij ook 100 km daarom blijf ik daar nu dan ook overnachten en vermits das ze hier ook zeggen da ge af en toe is naar een andere madam moet kijken .Alleen moet ik het nog zover krijgen da VBV de bestelling in die pub brengt,want tussen pot en pint worden de beste prijzen bedingt [:)]Misschien samen is afspreken ,dan kan een van ons nuchter blijven[8D]
 

bartie

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ik heb net de prijzen eens vergeleken van de Reeks 51 van Mehano,bij Verschooten in Antwerpen vertelde men mij vorig weekend dat hij 279? gaat kosten(DC met locsound),bij Vanbiervliet gaat hij ongeveer 235? kosten,aangezien ik er graag 3 zou bestellen is mijn keuze vlug gemaakt,Vanbiervliet mag ze aan mij leveren. [;)]



Bij OLAERTS kosten ze 239 euro dus zo ongeveer hetzelfde. Dat de Antwerse winkels duurder zijn is al langer geweten. Daar steeds meer mensen (via internet) prijsvergelijkingen (kunnen) maken zullen ze op den duur toch mee moeten zakken met hun prijzen, willen ze in deze moeilijke tijden voor modelspoorwinkels kunnen blijven bestaan.

Bart.

janjozef

Enkel Verschoten en Balien, bij Collectors bank koop ik mijn 51 gelijkstroom 2? goedkoper dan dat Olaerts hem verkoopt. En ik moet geen 80km rijden om hem te gaan halen of als er iets moest mankeren of niet juist is, slechts 3km en dat is dan ook nog geld waard

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

vdr

zondag is het weer te doen in het Woluwe shopping center, Olaert en Van Biervliet en vele anderen staan er ook particulieren, moet vooral kijken in de dozen die niet op tafel staan ,heb vorige maand 3 setjes met 2 spaakwieltjes van Marklin in de ongeopende verpakking voor 1?/setje.Geslaagde zondag en maar ? zeg nu zelf
 

vdr

Ga een serieuse bestelling plaatsen bij Van Biervliet,samen met drie collega treinliefhebbers ,dus die 5? per stuk vanaf 5 stuks gaat hij aan zijne nikkel hebben ,en daarmee kopen we dan natuurlijk iets meer of gaan we er eene pakken in diene pub
 

loebaske

VDR het is dat wat ik hier al eerder heb vernoemt,
moesten we collegas onder elkaar hier op de forum
samen bestellen bij ??n iemand die ons extra 5?
korting geeft, is me om het even welke leverancier,
dan ist het toch 5? per machien, en vergeet niet
5? was in de tijd 200 ballen h?, je had er bijna
een wagonke bij [8D]
Greetz
Eric

vdr

ja eric ,gij kunt ook tellen ,wij hebben de daad bij het woord
gevoegd en inderdaad er zullen enkele wagonnekes kunnen gekoppeld worden en weet je als je bij ene winkel blijft en er scheelt al is iets ,dan moogt ge daar dan ook wa vragen ,en als er dan als is iets duurder is (wat ni dikwijls voorvalt) dan is het een paar ? [^][:)]
 

loebaske

Voila, ik denk dat we beter samen werken,
het is goed voor ieders portemonee,
en niet alleen op aankopen, er zijn zoveel
dinges waar we samen kunnen aan werken....
zie maar het voorwoord in onze nieuwe ..MSM
de redactie weet ook wel dat er juweeltjes
op zolder staan, en waar niemand iets van weet,
en die mogen gezien worden, als daar nu een prijs
of nietes aan aanhangt, het is gewoon om de eer
of is voor ons allen......
< gewoon, om de waardering>
Eric

obicham

Kunnen we niet de afspraak maken dat als de naam van dit forum wordt genoemd.
Elke 50 euro een korting van 5 euro volgt :-)  

link naar de winkel maar meteen in de favorieten geplaatst[:D]

vdr

das wa veel van het goede gevraagd denk ik , maar als je de winkel bij je favorieten hebt geplaats ben je al goe bezig ,ga er dan ook is langs en het enige wat ge dan nog moet doen is diep inademen ,relaxen en genieten .................... en genoeg geld meenemen ,dan moet ge maar ene keer heen en weer rijden
Ps en ene gaan drinken in den Fagot ,rechts naast de brug in het centrum ,dit om na te genieten en eventueel terug terijden om dat ene stuk toch nog te kopen dat ge laten liggen hebt